Ekonomija     | 19.04.2025. 09:25 |

Društvene mreže kao alat za rast i pozicioniranje malih biznisa

FENA Dragan Vuković, Foto: Belga arhiv

SARAJEVO, 19. aprila (FENA) – Društvene mreže su postale svakodnevica i nešto bez čega većina pojedinaca ''ne može'' živjeti, ali i ključni alat za promociju, razvoj i pozicioniranje malih biznisa, posebno u kontekstu sve dinamičnijeg digitalnog tržišta. Mali biznisi danas imaju priliku da, uz minimalna ulaganja, izgrade direktnu i autentičnu komunikaciju s ciljanom publikom, bez potrebe za skupim kampanjama ili posrednicima. Dakle, za male kompanije koje žele stabilan rast i dugoročnu relevantnost u digitalnom prostoru, strateško prisustvo na društvenim mrežama kao što su X, Tik Tok, Facebook, Linkedin, više nije samo "dodatak", već poslovna nužnost.

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.ba.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Promo

Otvorena zimska sezona na Jahorini uz podršku kompanije m:tel

Rekordan odziv škola i učenika na m:tel App takmičenju

United Group B.V. uspješno je dovršila refinansiranje obveznica u vrijednosti od 400 miliona eura