SARAJEVO, 13. novembra (FENA) - Objavljena je kompletna lista predavača za 12. Brending konferenciju, zakazanu za 15. novembar u dvorani "Mirza Delibašić" KSC Skenderija u Sarajevu.
Kremena Yordanova, marketinški strateg sa više od 17 godina iskustva u radu sa najvećim svjetskim brendovima, te društveno-odgovornim kompanijama na 12. Brending konferenciji, koja se odvija pod sloganom Brand New Humanity, održat će predavanje na temu izgradnje brendova u budućnosti.
Yordanova se tako pridružuje impresivnoj listi predavača među kojima se nalaze i Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, čije će se predavanje fokusirati na evoluciju i razvoj influenser marketinga, kao i Hugo Faustino, strateg iza digitalnih aktivacija za brendove poput Netflixa ili Nikea, koji će govoriti na temu revolucije internet contenta, te simbioze umjetne inteligencije i ljudske kreativnosti.
Na bini Brending konferencije naći će se i Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer u agenciji Dentsu Creative Italy, koji će sa publikom podijeliti svoje iskustvo i razmišljanja o primjeni kreativnosti u različitim aspektima marketinga, kao i Igor Mladinović, jedan od osnivača agencije Hearth, koji će govoriti o kreiranju društveno osviještenih kampanja koje donose benefite za lokalne zajednice, okoliš i društvo u cjelini.
Kotizacije za ovaj jedinstveni događaj koji tematizira budućnost oglašavanja i kreativne industrije dostupne su do 14. novembra na www.branding.ba
(FENA) H. D.