SARAJEVO, 5. novembra (FENA) - Dvanaesta po redu Brending konferencija ugostit će Igora Mladinovića, prvog osvajača kanskog lava za Hrvatsku.
Nakon više od dvadeset godina iskustva u marketingu i oglašavanju, Mladinović je svu svoju energiju usmjerio ka ostvarivanju pozitivnih društvenih promjena. Jedan je od osnivača i Group Chief Creative Director agencije Hearth, prve agencije u regiji koja se bavi isključivo društveno-odgovornim projektima i kampanjama.
Na bini 12. Brending konferencije, Mladinović će podijeliti svoju viziju značenja slogana Brand New Humanity, te prenijeti jedinstveno iskustvo i uvide u kreiranje uspješnih društveno osviještenih kampanja čiji krajnji rezultati donose benefite ne samo za klijente, već i za lokalne zajednice, zaštitu okoliša i društvo u cjelini.
Ovogodišnje izdanje Brending konferencije održava se 15. novembra u dvorani "Mirza Delibašić" u Sarajevu pod sloganom Brand New Humanity.
Brending konferencija i ove godine okuplja vrhunske stručnjake iz oblasti brendinga, advertajzinga i komunikacija, a Mladinović se pridružuje impresivnoj listi predavača na kojoj se već nalaze Hugo Faustino, digitalni strateg iza kampanja za Netflix i Nike, Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, kao i Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer u agenciji Dentsu Creative Italy.
Svoje kotizacije za ovaj jedinstveni događaj čija je tema budućnost industrije komunikacija osiguraj na www.branding.ba
(FENA) H. D.