Ekonomija     | 08.07.2024. 11:45 |

Potrošači u BiH najviše se žale na komunalne i telekomunikacijske usluge, na cijene gotovo nitko

FENA Ivana Banovic, Foto: Tijana Grujić

MOSTAR, 8. srpnja (FENA) - U prvih šest mjeseci ove godine Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH zaprimila je preko 600 žalbi potrošača koje se uglavnom odnose na komunalne i telekomunikacijske usluge kao i usluge robe široke potrošnje.

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.ba.

(FENA) I. B.

Vezane vijesti

Crna Gora danas u Jablanicu šalje tim obučen za traganje i spašavanje iz ruševina

Na području Jablanice i Konjica još uvijek se traga za između 10 i 15 osoba

MUP Srbije danas šalje 36 spasioca u BiH

Promo

Obavještenje agencije APKE vezano za predstojeća savjetovanja u Neumu

Trivan: Visoka ulaganja u zaštitu ključna su za cyber otpornost m:tel-a 

Operator za OIEiEK: Održan radni sastanak s predstavnicima FERK-a, FMERI-a i elektroprivreda