Ekonomija     | 10.10.2023. 17:39 |

Povećan broj žalbi potrošača u BiH, ne žale se na poskupljenja, ali im smeta kvaliteta obuće

FENA Ivana Banovic, Foto:

MOSTAR, 10. listopada (FENA) - Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH u prvih devet mjeseci ove godine zaprimila je 851 žalbu potrošača, što je za nešto više od 10 posto žalbi u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

 

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.ba.

(FENA) I. B.

Vezane vijesti

Isak i Džumhur razgovarali o jačanju saradnje FMUP-a i Institucije ombudsmena BiH

Ombudsmeni otvaraju predmet povodom govora mržnje protiv novinara

Mitrović: Potrebna pravična zastupljenost konstitutivnih naroda i ostalih u policijskim agencijama

Promo

ASA Banka predstavlja stambeni kredit uz fleksibilnu otplatu: Ratu skroji kako ti stoji!

M:tel: Svjetski dan telekomunikacija i informacijsko društva - Digitalne inovacije za održivi razvoj

MTEL: Panel-diskusija u okviru kampanje 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu' u Tuzli