Ekonomija     | 19.06.2019. 19:51 |

USAID - DiaWorks okupio poduzetnike oko brendinga i digitalnog marketinga

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 19. juna (FENA) - Biznis centar bh. dijaspore bio je danas domaćin DiaWorksa, radionice koja okuplja stručnjake iz bh. dijaspore te im pruža priliku da znanje i iskustvo prenesu na ljude u domovini.

Današnji predavač Biljana Lovrinović govorila je o temi brendinga u digitalnom svijetu, obuhvativši pitanje zajedničkog funkcioniranja oblasti brendinga i digitalnog marketinga, saopćeno je iz USAID projekta "Diaspora Invest".

- Nastojala sam podijeliti sa učesnicima svoja iskustva, savjete o tome šta raditi i kako, razgovarati o različitim praksama. Među učesnicima je bilo dosta ljudi koji pokreću ili rade u malim i srednjim biznisima, te je svakako imao neku svoju priču da ispriča, čime smo približili iskustva iz BiH i SAD-a - kazala je predavačica Biljana Lovrinović, koja je u BiH prepoznatljiva po pokretanju kompanije "Galop Digital", a priznata je i kroz zagovaranje okupljanja bh. dijaspore u SAD-u po pitanju ekonomije i poslovne saradnje.

USAID Projekat "Diaspora Invest" podržava organizaciju ovakvih okupljanja, te su pozvali zainteresirane stručnjake iz dijasporske zajednice da prijave ideje za predavanja i priključe se širenju mreže Biznis centra bh. dijaspore.

(FENA) M. L.

Vezane vijesti

Rovčanin: Postoji snažna poveznica između organizacija civilnog društva i lokalnog razvoja (VIDEO)

Upriličen razgovor o potrebi zaštite od svih oblika nasilja za sve društvene skupine

Predavanje u Tomislavgradu u sklopu kampanje 'Poštuj život, ne oružje'

Promo

MKF LIDER organizirao akciju pošumljavanja: Zajedno ka zelenijoj budućnosti

Vaše praznično putovanje može da počne uz m:tel roming tarifne opcije

Tri noći nevjerovatne muzičke magije: Banja Luka Fest i ove godine uz podršku kompanije m:tel