SARAJEVO, 10. aprila (FENA) - Kampanja za prvi ručno pleteni i tkani bilbord sa logom svjetski poznatog brenda Coca-Cola ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji kreativna upotreba medija. Ovo je prvi put da je jedna kampanja sa ovog područja ušla u finale ovog prestižnog festivala.
Kampanja koju su realizovale agencije UM i McCann Beograd je primjer kako mediji mogu da se koriste na inovativan i nekonvencionalan način, a da to istovremeno bude dobro osmišljeno i kreativno. Upotreba klasičnog kanala, kao što je bilbord, kombinovana je sa nestandardnim formatom pletenog, odnosno tkanog biloborda, čime je postignut efekat miksa tradicionalnog i inovativnog. Coca-Cola, brend čiji logo je globalno poznat, ovom kampanjom je pokazala da biti veliki brend znači ujedno prepoznati prave kulturne i lokalne vrijednosti.
„Ući u finale na jednom ovako renomiranom festivalu je zaista velika čast, kako za tim koji je radio na projektu, tako i za cijelu agenciju. Iako smo zajedno sa klijentom Coca-Cola učestvovali i osvajali prestižne nagrade na različitim lokalnim i regionalnim festivalima, ovo je prvi put da je naš rad zapažen i na svjetskom nivou, što nam pričinjava posebno zadovoljstvo” kaže Dubravka Urošević, Regional Account Director agencije UM.
Festival globalnih medija među najznačajnijim je manifestacijama medijske industrije. Imena pobjednika bit će objavljena na završnoj svečanosti 14. maja u Rimu, saopćava agencija McCann.
(FENA) B. D.