Bosna i Hercegovina     | 17.10.2024. 11:40 |

U Sarajevu od 18. do 20. oktobra VII kongres inžinjera medicinske radiologije

FENA Saopćenje, Foto/ Udruženje inžinjera medicinske radiologije FBiH

SARAJEVO, 17. oktobra (FENA) - Udruženje inžinjera medicinske radiologije Federacije Bosne i Hercegovine upriličit će, u povodu obilježavanja 50 godina rada, VII kongresa koji će biti održan u periodu od 18. do 20. oktobra u Sarajevu. 

Cilj kongresa je razmjena iskustava zdravstvenih profesionalaca iz oblasti radioloških tehnologija iz Bosne i Hercegovine i regiona s fokusom na isticanje potrebe za kontinuiranom edukacijom inženjera medicinske radiologije zbog stalnog napretka radioloških tehnologija i usklađivanja sa međunarodnim standardima.

Prema riječima predsjednika Udruženja diplomiranih inžinjera medicinske radiologije Federacije Bosne i Hercegovine Harisa Porobića, radiologija prolazi kroz značajne promjene, uključujući razvoj vještačke inteligencije i napredne aparature.

- Tehnološke inovacije omogućavaju rano otkrivanje bolesti i precizniju dijagnostiku. Kontinuirana edukacija inžinjera medicinske radiologije je ključna kako bismo pratili stalni napredak u toj oblasti. Takav pristup ne samo da unaprjeđuje kvalitet zdravstvenih usluga već doprinosi bržoj i preciznijoj dijagnostici, donoseći bolje ishode liječenja - navodi Porobić.

Kongres će okupiti članove strukovnih udruženja radioloških tehnologa i inžinjera medicinske radiologije iz Bosne i Hercegovine i susjednih zemalja, uključujući Srbiju, Crnu Goru, Sloveniju i Hrvatsku, najavljeno je. 

(FENA) L. A.

Vezane vijesti

Kongres inžinjera medicinske radiologije, prilika za razmjenu iskustava stručnjaka iz BiH i regije

Sedmi Kongres inžinjera medicinske radiologije u Sarajevu od 18. do 20. oktobra

Jones pred Kongresom: Koristiću sva sredstva za odbranu BiH i američkih interesa u njoj

Promo

EON paketi prvih šest mjeseci po jedna KM

M:tel: Srednjoškolci iz BiH, pokažite svoj talent i prijavite sa na m:tel App natjecanje!

Hugo Faustino, digitalni strateg za Netflix i Nike, na 12. Brending konferenciji