Bosna i Hercegovina     | 11.10.2024. 12:12 |

Kanski šampion Riccardo Fregoso govornik na 12. Brending konferenciji

FENA Promotivni tekst, Foto/ Via Media

SARAJEVO, 11. oktobra (FENA) - Zamisli istinskog inovatora. Zamisli čovjeka koji neprestano propituje norme i inspiriše nove načine razmišljanja. Zamisli Riccarda Fregosa koji kao Chief Creative Officer u agenciji Dentsu Creative Italy već danas oblikuje budućnost oglašavanja.

 

Kao jedan od govornika na dvanaestoj Brending konferenciji koja se odvija pod sloganom Brand New Humanity, Fregoso će podijeliti svoje bogato iskustvo prikupljeno tokom četrnaestogodišnje karijere u renomiranim agencijama kao što su BETC, TBWA, ili Ogilvy.

Njegov kreativni rad je nagrađen sa preko 200 internacionalnih priznanja, uključujući 29 prestižnih Cannes Lions, a njegov britki analitički pristup mu omogućava da se sa lakoćom kreće kroz kompleksnosti savremenog svijeta i nove tehnologije.

Zato, zamisli 15. novembar u dvorani Mirza Delibašić. Zamisli Riccarda Fregosa dok u društvu drugih vrhunskih stručnjaka iz oblasti brendinga, advertajzinga i komunikacija dijeli svoje uvide oko budućnosti naše industrije.

https://www.instagram.com/reel/DA5-aAhta8a/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D

Osiguraj svoju priliku da uđeš u svijet ovog vizionara i majstora zanata uz Early Bird kotizacije koje su dostupne do 13. oktobra na www.branding.ba.

Imagine Brand New Humanity.

(FENA) H. D.

Vezane vijesti

Igor Mladinović, osvajač prvog kanskog lava za Hrvatsku, govornik na 12. Brending konferenciji

Fregoso: Brendovi imaju platformu i glas da ostvare značajne promjene u društvu

Hugo Faustino, digitalni strateg za Netflix i Nike, na 12. Brending konferenciji

Promo

Telemach fondacija poziva srednjoškolce Ilijaša, Širokog Brijega i Zvornika da se prijave za Job Lab program

Lansirajte svoju ideju! Donosimo vam vodič za m:tel App takmičenje

SheWorks Meetup s Milicom Kaurin: Priča o razvoju uspješne freelance karijere