Ekonomija     | 31.05.2024. 12:27 |

Za promociju domaćih proizvoda ključna je sinergija gospodarstva, donositelja odluka i medija

FENA Monika Ćubela Savić, Foto: Almir Razić

SARAJEVO, 31. svibnja (FENA) – Na konferenciji pod nazivom “Mediji kao komunikator ekonomskih politika” održanoj u Sarajevu, naglašena je važnost sinergije između gospodarstva, realnog sektora, donositelja odluka i medija u cilju jačanja konkurentnosti i vidljivosti domaćih proizvoda.

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.ba.

(FENA) Z. P.

Vezane vijesti

Sastanak u Federalnom ministarstvu trgovine: Crno tržište velik problem prometnicima nekretnina

Potpisan Sporazum o suradnji Gospodarske komore Federacije BiH i Federalne novinske agencije

Konferencija 'Potencijal maslinarstva kao razvojne poljoprivredne djelatnosti' sutra u Mostaru

Promo

Stanje inzulinske rezistencije, metaboličkog sindroma i dijabetes melitusa tip 2 često nastaje kao posljedica loših navika u ishrani

BBI - Upravljanja bankarskim potrebama direktno s pametnog telefona

m:SAT - godinu dana u pola cijene