Ekonomija     | 31.05.2024. 12:27 |

Za promociju domaćih proizvoda ključna je sinergija gospodarstva, donositelja odluka i medija

FENA Monika Ćubela Savić, Foto: Almir Razić

SARAJEVO, 31. svibnja (FENA) – Na konferenciji pod nazivom “Mediji kao komunikator ekonomskih politika” održanoj u Sarajevu, naglašena je važnost sinergije između gospodarstva, realnog sektora, donositelja odluka i medija u cilju jačanja konkurentnosti i vidljivosti domaćih proizvoda.

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.ba.

(FENA) Z. P.

Vezane vijesti

Počela dvodnevna konferencija o izazovima i rješenjima u upravljanju otpadom

GK FBiH slavi 25 godina djelovanja: Od razvoja domaće proizvodnje do međunarodnih projekata

Sastanak u Federalnom ministarstvu trgovine: Crno tržište velik problem prometnicima nekretnina

Promo

Snažnija podrška obrtnicima: MKF LIDER i Obrtnička komora FBiH udružili snage

Design Megdan 2.0 – Studenti kreirali inovativna vozila u INTERA TP-u

Povežite se lako uz m:tel Start paket