Ekonomija     | 31.05.2024. 12:27 |

Za promociju domaćih proizvoda ključna je sinergija gospodarstva, donositelja odluka i medija

FENA Monika Ćubela Savić, Foto: Almir Razić

SARAJEVO, 31. svibnja (FENA) – Na konferenciji pod nazivom “Mediji kao komunikator ekonomskih politika” održanoj u Sarajevu, naglašena je važnost sinergije između gospodarstva, realnog sektora, donositelja odluka i medija u cilju jačanja konkurentnosti i vidljivosti domaćih proizvoda.

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.ba.

(FENA) Z. P.

Vezane vijesti

Hasičević: Socijalna gradnja mogla bi stabilizirati cijene nekretnina

Neum domaćin II. međunarodne konferencije „Izazovi tržišta nekretnina“

Konferencija o otpadu kao resursu i razvoju cirkularne ekonomije u Podgorici

Promo

Demo danom zatvoren jesenji ciklus Techstars Founder Catalyst programa

'Job Lab' studijska posjeta Telemachu - Snaga mladih lidera koja mijenja Bosnu i Hercegovinu

m:tel: Prenesi broj i uživaj u najboljoj mreži