MOSTAR, 13. juna (FENA) - Studenti mostarskog Fakulteta informacijskih tehnologija napravili su u sklopu predmeta Uvod u marketing reklamu za "Fabriku Coffee" Mostar koja je u kratkom vremenskom periodu postigla nevjerovatan uspjeh.
- To je projekt u sklopu predmeta "Uvod u marketing" na Fakultetu informacijskih tehnologija koji nam predaje profesor Veldin Ovčina. Imali smo zadatak da nađemo neku kompaniju kojoj ćemo uraditi marketing plan i mi smo se odlučili za Fabriku Coffee s obzirom na to da je nama studentima najbliža fabrika u smislu kafića, mjesta gdje se sastajemo - pojašnjava studentica Ilma Zuko.
Nakon toga su, kaže, ugovorili sastanak s menadžerom Fabrike Coffee i dogovorili se da naprave reklamu.
- Napravili smo prvu reklamu koja je jako dobro prošla na društvenim mrežama pa smo se odlučili za jednu malo "smješniju" verziju reklame i napravili smo i tu drugu koja je još bolje prošla vjerovatno zbog toga što je bila kraća i bliža našoj generaciji. Profesoru Ovčini su se javili neki ljudi koji su vidjeli to što smo uradili i koji bi voljeli da i za njih radimo reklame tako da ćemo to vjerovatno realizovati u septembru, a profesor će nam pomoći da se time malo više pozabavimo - naglašava Zuko.
Zahvaljujući društvenim platformama, prvenstveno Instagramu i Tik Toku, reklame su za kratak vremenski period doživjele veliki uspjeh te je prva reklama koju su napravili skupila oko 10 hiljada pregleda, a druga oko 50 hiljada.
- Iz Fabrike Coffee su bili jako zadovoljni, čestitali su nam i častili nas kafom. Dostigli su i mnogo više pratilaca na Instagramu, gdje im naš video ima najviše pregleda - kazala je Zuko.
Tim koji je pravio reklame za Fabriku Coffee čini pet studenata prve godine Fakulteta informacijskih tehnologija, a osim Ilme Zuko, u njemu su Nihad Mandžo, Said Muharemović, Marko Dogan i Nejra Topić.
(FENA) I. B.