Bosna i Hercegovina     | 03.05.2023. 11:13 |

Počinje kampanja za bolje razumijevanje online medijskih sadržaja među starijim osobama

FENA Saopćenje, Foto/ Naš most Zenica

SARAJEVO, 3. maja (FENA) - Novinarka Lidija Pisker, uz podršku Udruženja “Naš most” iz Zenice, pokrenula je projekt pod nazivom "Medijska pismenost 60+" a cilj je izgradnja kritičkog odnosa spram internetskih sadržaja među starijim osobama iz BiH i regiona. 

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.ba.

(FENA) L. A.

Vezane vijesti

Korajlić: U kampanji manje skupova političkih stranaka, ali povećano finansiranje javnim novcem

Sarajevo se pridružilo UN-ovoj Globalnoj kampanji za sigurnost na cestama (VIDEO)

U TK počela kampanja 'Zaštita potrošača: Naša prava, naša snaga'

Promo

M:tel: Samsung telefoni sa sjajnim poklonima! Neka vaš izbor bude Galaxy AI!

Super vijesti za korisnike mobilne mreže BH Telecoma: Automatska aktivacija VoLTE usluge

Telemach BH - Uzbudljivi svijet serija za mlade u EON Video klubu