Ekonomija     | 23.03.2023. 14:02 |

Japanska ekspertica u Sarajevu predstavila prednosti lokalnog brendiranja za poljoprivredu

FENA Muhamed Hadžibegić, Foto: Ilustracija

SARAJEVO, 23. marta (FENA) - Eriko Mori, izvršna direktorica japanske "NPO Shizenjuku Terakoya", izjavila je danas na predavanju studentima Poljoprivredno-prehrambenog fakulteta Univerziteta u Sarajevu da je lokalno brendiranje inicijativa koja jača regionalnu koheziju i vodi regionalnoj revitalizaciji kroz strateško korištenje lokalnih resursa kao intelektualnog vlasništva.

 

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.ba.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

EU se slaže sa oštrijim ograničenjima na uvoz ukrajinskih poljoprivrednih proizvoda

Čitluk: Miletićeva maslinova ulja ostvaruju vrhunske rezultate (VIDEO)

Proizvođači presadnica traže više sredstava iz federalnog proračuna

Promo

Prva panel-diskusija u okviru projekta 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'

m:tel na Mostarskom sajmu: Ključan smo partner u regionalnom povezivanju zemalja Zapadnog Balkana

Vizija i plan urbanog razvoja Kantona Sarajevo: Transformacija grada za kvalitetniji i bolji život građana