Ekonomija     | 23.03.2023. 14:02 |

Japanska ekspertica u Sarajevu predstavila prednosti lokalnog brendiranja za poljoprivredu

FENA Muhamed Hadžibegić, Foto: Ilustracija

SARAJEVO, 23. marta (FENA) - Eriko Mori, izvršna direktorica japanske "NPO Shizenjuku Terakoya", izjavila je danas na predavanju studentima Poljoprivredno-prehrambenog fakulteta Univerziteta u Sarajevu da je lokalno brendiranje inicijativa koja jača regionalnu koheziju i vodi regionalnoj revitalizaciji kroz strateško korištenje lokalnih resursa kao intelektualnog vlasništva.

 

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.ba.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Japanski filmski festival od 19. do 21. decembra u Tuzli

Poticaji rezultirali snažnim rastom broja zaposlenih u poljoprivredi (VIDEO)

Poljoprivreda ZDK ulazi u 2026. s rekordnim poticajima, sredstva udvostručena u dvije godine

Promo

Demo danom zatvoren jesenji ciklus Techstars Founder Catalyst programa

'Job Lab' studijska posjeta Telemachu - Snaga mladih lidera koja mijenja Bosnu i Hercegovinu

m:tel: Prenesi broj i uživaj u najboljoj mreži