Ekonomija     | 24.02.2022. 14:09 |

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/fena.ba/httpdocs/post-parts-new/sql.php on line 79

Sajam namještaja 'Interio' ove godine i u Skenderiji i u online formatu

FENA Darinka Mitrović,

SARAJEVO, 24. februara (FENA) - Direktor Kantonalnog javnog preduzeća Centar Skenderija Damir Petrinić izjavio je da su u završnoj fazi pripreme za održavanje Međunarodnog sajma namještaja, unutrašnjeg i vanjskog uređenja te pratećih djelatnosti "Interio" koji će ove godine otvoriti svoja vrata  38. put, a novina je da će sajam biti održan uživo u Centru Skenderija i online.

Nakon današnjeg sastanka sa predstavnicima Privredne komore FBiH, kompanija drvne industrije i partnerima u projeketu, Petrinić je rekao da su razgovarali o detaljima vezanim za organizaciju predstojećeg sajma u vezi dodatnih sadržaja i tema stručnih skupova.

Sekretar u Sektoru drvne industrije i šumarstva Privredne komore FBiH Mirsad Hubanić reao je da su BiH i Federacija BiH lideri  u proizvodnji namještaja u jugoistočnoj Evropi po dizajnu, količini i izvoznim potencijalima. Podsjetio je da je drvnoj industriji zaposleno 15.000 ljudi, da radi više od hiljadu kompanija i da je lani izvoz premašio 650 miliona KM.

- To je konglomerat koji zaslužuje pažnju od svih faktora u državi, a veoma je važna i promocija drvne industrije, kao i da se vodi računa o svakoj firmi pojedinačno. Vlada KS i njeno resorno ministarstvo podržavaju ove sajmske manifestacije. Skenderija zaslužuje da bude organizator jer imaju infrastrukturu i kadar, a Privredna komora FBiH, kao partner uradit će sve da sajam bude organizovan na najvišem mogućem nivou – dodao je Hubanić.

Marketinška agencija Simperfect jedan je od suorganizatora sajma "Interio 2022", a njihovo učešće, kako je rekla direktorica te agencije Samira Avdić, proizašlo je iz njihovog prošlogodišnjeg online sajma namještaja.

- Odlučili smo da online sajam namještaja priredimo zajedno sa Skenderijom, odnosno da to bude Interio online sajam i da bude u istom terminu od 17. do 20. marta, da izlagači koji su u Skenderiji imaju priliku da svoje proizvode i sve ono što predstavljaju u Skenderiji istovremeno predstave i na online platformi sajma namještaja kako bi time preduprijedili mogućnosti odgađanja i smanjenja broja posjeta u Skenderiji - dodala je Avdić.

Prošlogodišnji, prvi bh. online sajam namještaja imao je više od 80.000 posjetilaca u sedam dana koliko je trajao i bilo je više od 60 izlagača. Avdić je dodala je da je bio veoma uspješan i da ove godine očekuju i veću posjetu, te da će što se tiče same platforme i digitalnog rješenja ove godine to biti na još višem nivou.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Edison Pavlović imenovan za novog v.d. direktora Skenderije

Sarajevska 'Zimska čarolija' na Skenderiji počinje 1. decembra

Jašarspahić: U 2023. očekujemo smirivanje tržišnih turbulencija

Promo

Hemofarmove Brke i Superbrke: Vrijeme ti je, pregledaj se!

Održana kick-off konferencija projekta CODES

m:tel oglašivač godine u BiH, tri zlata za kampanju 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu