Ekonomija     | 21.02.2020. 15:00 |

Ambasadorica Smajić posjetila bh. izlagače na Sajmu turizma u Beogradu

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 21. februara (FENA) - Ambasadorica Bosne i Hercegovine u Srbiji Aida Smajić jučer je posjetila izlagače iz Bosne i Hercegovine na 42. Međunarodnom sajmu turizma koji se od 20. do 23. februara održava u Beogradu.

Na 42. Međunarodnom sajmu turizma i tri srodne manifestacije, Sajam vina, Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, i Sajam suvenira, među više od 900 izlagača iz 40 zemalja, učestvuju i izlagači iz Bosne i Hercegovine.

Smajić je posjetila štand BiH na kojem su se zajednički predstavile Turistička zajednica Kantona Sarajevo, klaster turističke zajednice Hercegovčko-neretvanskog Kantona, te Turistička zajednica Tuzlanskog kantona i Grada Tuzle.

Ambasadorica Smajić se u razgovorima s direktorima ovih turističkih zajednica interesirala o dosadašnjim uspjesima, rezultatima, mogućnostima i predstojećim aktivnostima u ovom brzorastućem segmentu privredne djelatnosti BiH, ali i o problemima sa kojima se svakodnevno susreću zaposleni u ovoj oblasti.

Smajić je posjetila i štand Turističke organizacije Republike Srpske gdje je prisustvovala svečanoj prezentaciji turističkih i banjskih potencijala Višegrada. Prezentaciji su prisustvovali predsjednici općina Foča i Višegrad, te predstavnici drugih općina sa ovog područja kao i hotelijeri koji su prezentaciju turističkih potencijala Višegrada upotpunili gastronomskom ponudom tradicionalnih jela i specijaliteta. Na štandu su predstavljeni i turistički potencijali olimpijske planine Jahorine kao i turistička ponuda grada Trebinja.

Ambasadorica BiH u Srbiji je u razgovorima sa učesnicima i prezenterima ljepota i mogućnosti turizma u BiH izrazila zadovoljstvo dostojanstvenom prezentacijom i ponudila pomoć Ambasade BiH u Beogradu, a sve u cilju boljeg, kvalitetnijeg i zajedničkog nastupa na ovakvim događajima.

Da bi BiH brendirali kao državu, zaključci su nakon razgovora sa predstavnicima i promotorima BiH turizma na sajmu u Beogradu, moramo promovirati svoj multikulturalni i multietnički identitet, početi istinski voljeti njene prirodne ljepote, kulturno i historijsko naslijeđe i graditi reputaciju stabilne, moderne i funkcionalne države, uz mnogo više ulaganja.

Brendiranje države važno je ne samo zbog privlačenja stranih turista i investitora, nego i za osnaživanje uloge BiH u političkim i međunarodnim odnosima, saopćeno je iz Ministarstva vanjskih poslova BiH.

(FENA) E. F.

Vezane vijesti

Anketa: Oko 60 posto Beograđana sudjelovat će na izborima 2. lipnja

Konaković: Umanjivanje zločina u Srebrenici pod plaštom ‘važnosti termina’ je intelektualno nepošteno i moralno upitno

Konaković sa delegacijom Grupe prijateljstva Saveznog parlamenta Republike Austrije

Promo

MKF LIDER organizirao akciju pošumljavanja: Zajedno ka zelenijoj budućnosti

Vaše praznično putovanje može da počne uz m:tel roming tarifne opcije

Tri noći nevjerovatne muzičke magije: Banja Luka Fest i ove godine uz podršku kompanije m:tel