ŠIROKI BRIJEG, 7. veljače (FENA) - U organizaciji Ureda Vlade Županije Zapadnohercegovačke za europske integracije u srijedu je u Širokom Brijegu održana radionica "Vizija, ciljevi, koncepcija razvoja i marketing strategije kroz Plan razvoja turizma u Županiji Zapadnohercegovačkoj", priopćeno je u četvrtak iz Vlade ŽZH-a.
Na ovoj radionici koja je nastavak provedbe aktivnosti u okviru projekta "Razvoj i diversifikacija turističke ponude u Županiji Zapadnohercegovačkoj" sudjelovali su predstavnici javnog, privatnog i nevladinog sektora u toj županiji.
Radionica je organizirana s ciljem definiranja poželjnih načela razvoja turizma na području ove županije kroz stvaranje vizije, ciljeva i koncepcije turističkog razvoja, odnosno aktivnosti, mjera i programa s ciljem podizanja konkurentnosti turizma na području ŽZH-a.
Na samom početku radionice uvodno se obratio ravnatelj Ureda Vlade Županije Zapadnohercegovačke za europske integracije Ivan Jurilj koji je pozvao sve sudionike da se uključe u ovaj proces te daju svoj doprinos putem prijedloga ili komentara u završnoj fazi izrade navedenog projekta.
Nakon uvodnog dijela, Ivo Kunst iz Instituta za turizam prezentirao je temu koju je s obzirom na opsežnost podijelio na dva dijela: Turistička resursno-atrakcijska osnova, dostignuti stupanj razvoja turizma i swot analiza turizma ŽZH-a i Promocija i brendiranje ŽZH-a kao turističke destinacije.
Ova aktivnost je financirana u okviru projekta MarketMakers, koji je dio napora Švicarske vlade za pomoć Bosni i Hercegovini na putu prema europskim integracijama, a čine ga konzorcij Helvetas Swiss Intercooperation i Kolektiv d.o.o.
(FENA) I. B.