Ekonomija     | 15.06.2018. 15:45 |

Kvalitetni zakoni pretpostavka za veću transparentnost javnih preduzeća u BiH

FENA Saopćenje

BANJA LUKA, 15. juna (FENA) - Predstavnici nevladinog sektora, javnih preduzeća i ministarstava pripremili su amandmane na entitetske zakone o javnim preduzećima čije usvajanje i primjena bi doprinijeli unapređenju, transparentnosti i odgovornosti njihovog rada.

Koordinatorica projekta "Transparentna i odgovorna javna preduzeća u BiH" Slobodanka Dukić je istakla da se amandmanima, između ostalog, propisuje obaveza javnim preduzećima da preciznije definišu finansijske i informacije o organizacionoj strukturi i poslovanju, čije objavljivanje na vlastitoj web-stranici predstavlja suštinu transparentnosti rada.

Takođe, amandmanima se predlaže obaveza zapošljavanja u javnim preduzećima putem javnog oglašavanja/konkursa, o čemu bi vlade oba entiteta trebale da donesu posebne uredbe.

U zakon se uvodi godišnji plan poslovanja, kao sveprisutan i ključni dokument za poslovanje javnih preduzeća, dok je interna revizija usklađena sa propisima koji regulišu sistem interne revizije u javnom sektoru u oba entiteta.

Dukić je pojasnila da će amandmani, kako ih je usaglasila radna grupa formirana u okviru projekta "Transparentna i odgovorna javna preduzeća u BiH", a koji finansira Kraljevina Holandija, biti dostavljeni nadležnim ministarstvima oba entiteta, kao inicijativa da se pokrene procedura usvajanja izmjena i dopuna zakona o javnim preduzećima u Republici Srpskoj i Federaciji BiH.

(FENA) M. L.

Vezane vijesti

Nadbiskup Vukšić: Crkva u BiH bori se s iseljavanjem, katolička zajednica upola manja

BiH izdvaja 0,9 posto BDP-a za obranu, Oružanim snagama nedostaje 1.500 profesionalnih vojnih lica

Na tržištu BiH opasni toksini pronađeni u raženom brašnu podrijetlom iz Litve

Promo

MKF LIDER organizirao akciju pošumljavanja: Zajedno ka zelenijoj budućnosti

Vaše praznično putovanje može da počne uz m:tel roming tarifne opcije

Tri noći nevjerovatne muzičke magije: Banja Luka Fest i ove godine uz podršku kompanije m:tel