SARAJEVO, 19. aprila (FENA) - Industrijski dizajner Karim Rashid, jedan od najvećih svjetskih stručnjaka za “oblikovanje“, tj. dizajn, učestvovat će 1. juna na Brending konferenciji u Sarajevu, na kojoj će govoriti o preoblikovanju brendova.
U saopćenju organizatora se navodi da više od 4.000 dizajnerskih rješenja, više od 300 nagrada u 40 zemalja u kojima je poslovno aktivan, Karima pozicioniraju u sami svjetski vrh industrijskih dizajnera.
Dodaje se da nije samo Karim Rashid razlog zašto ovogodišnja Brending konferencija ima svjetski karakter.
- Agencija Via Media pobrinula se za to da i ostale predavače 'bije svjetski glas'. Tako ćemo imati priliku slušati čovjeka koji, trenutno, na listi 'Top 100 najuticajnijih ljudi (marketing) industrije' zauzima 17 poziciju. Njegovo ime je David Balfour - navode organizatori, te dodaju da će jedan od učesnika biti i Boris Nemšić, koji je bio prvi čovjek austrijskog Telekoma, a u struci je poznat kao „kralj mobilne telekomunikacije“.
Prošle godine, u programu Branding Conference 07 (Brand New Jungle), Dalibor Šumiga je imao predavanje o neuromarketingu. Ove godine se vraća i donosi napredne svjetske alate, iste one koje globalni brendovi tek počinju koristiti kako bi povećali efikasnost svojih kampanja, a koji su ujedno i odgovor na pitanje: ”Zašto sve kampanje nisu jednako uspješne?”.
- Pod sloganom RESHAPE BRANDS, spremni su brojni sadržaji i panel diskusije koji će nas provesti kroz trenutne izazove s kojima se svakodnevno suočava marketing industrija. Konačni cilj je naglasiti potrebu kontinuirane adaptacije i preoblikovanja ustaljenih procesa, na putu razvoja uspješnih brendova – navodi se u saopćenju organizatora konferencije.
(FENA) D. V.