Sport     | 02.03.2018. 12:08 |

Visa prezentirala marketing kampanju za nogometno SP u Rusiji

FENA Hasan Selhanović

SARAJEVO, 2. marta (FENA) - Internacionalna kompanija Visa, koja omogućava bankama, firmama i potrošačima da posluju i obavljaju transakcije putem digitanje valute, danas je u Sarajevu prezentirala marketing kampanju za Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji.

Na prezentaciji su govorili regionalni predstavnici Vise, koja je oficijelni partner Međunarodne nogometne federacije (FIFA) od 2007. godine, Vladimir Đorđević i Oelena Bilenka, te sportski novinar Sabahudin Topalbećirević. 

SP u Rusiji bit će održano od 14. juna do 15. jula ove godine uz učešće 32 reprezentatacije.  Tokom SP-a ukupno će biti odigrane 64 utakmice na 12 stadiona i u 11 ruskih gradova.

SP je uz ljetne olimpijske  igre najznačajniji sportski događaj u svijetu koje će pratiti više od milijardu ljudi.

Titulu svjetskog prvaka brani reprezentacija Njemačke, koja je na SP 2014. u Brazilu u finalu pobijedila selekciju Argentine. 

(FENA) E. F.

Vezane vijesti

Borac s igračem više pobijedio GOŠK

Zrinjski uvjerljiv u hercegovačkom derbiju

Željezničar pobjedom nad Tuzla Cityjem osigurao opstanak, trijumf Veleža nad Posušjem

Promo

MKF LIDER organizirao akciju pošumljavanja: Zajedno ka zelenijoj budućnosti

Vaše praznično putovanje može da počne uz m:tel roming tarifne opcije

Tri noći nevjerovatne muzičke magije: Banja Luka Fest i ove godine uz podršku kompanije m:tel