SARAJEVO, 6. juna (FENA) - Raiffeisen banka u BiH u prošloj i prvom kvartalu ove godine zabilježila je rast broja i volumena transakcija putem mobilnog i internet bankarstva.
- Aktuelna pandemija je uzrokovala drugačije načine ponašanja svih nas, te utjecala na promjenu poslovnih modela. Naši klijenti su u veoma kratkom roku usvojili korištenje digitalnih kanala. Raiffeisen banka je spremno odgovorila na izazove ubrzane digitalne transformacije kako unapređenjem postojećih, tako i razvojem novih usluga u oblasti Raiffeisen digitalnih servisa, a kako bi klijentima vršenje svakodnevnih transakcija i kontakt s bankom bili što jednostavniji - rečeno je Feni u Raiffeisen BANK d.d. BiH.
Kada je riječ o postojećim digitalnim uslugama u fokusu je, kako dodaju, Raiffeisen Mobilno Bankarstvo. Krajem 2019. godine razvili su novu RMB aplikaciju koju kontinuirano obogaćuju novim funkcionalnostima kako bi klijentima dodatno pojednostavili svakodnevno poslovanje s bankom.
- U 2020. godini, te u prvom kvartalu tekuće godine bilježimo rast broja i volumena transakcija putem Mobilnog Bankarstva. Putem Internet bankarstva je zabilježen rast volumena transakcija fizičkih lica u prošloj godini u odnosu na godinu ranije, te rast broja transakcija pravnih lica u prošloj godini i prvom kvartalu ove godine – navode iz ove banke.
Napominju da je sve veća ponuda proizvoda za koje njihovi klijenti mogu aplicirati online, te da klijent poslovnicu posjećuje samo jednom i to prilikom potpisivanja ugovora. Fizička lica putem web stranice banke mogu podnijeti zahtjev za kreditne i debitne kartice uz Paket usluga, prekoračenje po tekućem računu, nenamjenske kredite ili se odlučiti za ulaganje u vidu štednje.
Klijenti iz segmenta pravnih lica mogu online aplicirati za transakcijski račun, Paket usluga ili kredit, a pored toga mala i srednja preduzeća mogu podnijeti online svoj zahtjev za Mastercard® revolving business karticu, te garancije i akreditive. Također, Raiffeisen banka je omogućila jednostavan online proces kupovine i zaključivanja osiguranja putem platforme koja je prva ove vrste na tržištu Bosne i Hercegovine.
- U 2020. godini smo započeli i projekat transformacije naših poslovnica kako bismo njihov način rada prilagodili digitalnim trendovima te preuređene poslovnice nose naziv iPoslovnice – ističu iz Raiffeisen banke.
Kada je riječ o ulozi i mogućnostima bankarskog sektora u olakšavanju posljedica pandemije, posebno kada je riječ o privredi i poslovnoj zajednici, iz Raiffeisen banke navode da su klijentima koji su pogođeni vanrednim okolnostima omogućili opciju moratorija, te da nastoje olakšati finansijski pritisak s kojim se klijenti suočavaju.
- Ujedno, klijentima želimo pojednostaviti pristup finansijskim sredstvima te podržati njihovo poslovanje. U skladu s tim smo tokom protekle godine zaključili više ugovora s ciljem ublažavanja negativnih posljedica pandemije covid-19 i to ugovor sa Garantnim fondom RS, ugovor sa Evropskim investicionim fondom koji nam omogućava da pružimo bolju podršku malim i srednjim kompanijama, te ugovor o poslovnoj saradnji s Razvojnom bankom FBiH čije nam je potpisivanje omogućilo da podržimo poslovanje klijenata uz povoljnije uslove kreditiranja – rekli su za Fenu iz Raiffeisen banke.
(FENA) M. L.