FENA biznis     | 22.04.2021. 13:09 |

Nestlé objavio rezultate poslovanja za prva tri mjeseca 2021. godine

FENA Saopćenje

Saopštenje za medije

Nestlé objavio rezultate poslovanja za prva tri mjeseca 2021. godine

22.04.2021., Sarajevo - Nestlé je danas predstavio svoje rezultate poslovanja za prva tri mjeseca 2021. godine. Iako u vrlo izazovnom okruženju, kompanija Nestlé je uspjela da nakon uspješne 2020. nastavi sa poboljšanjem organskog rasta i profitabilnosti i u ovoj godini. Ova najveća svjetska prehrambena kompanija predstavila je poslovne rezultate za prvi kvartal ove godine, u kojem se kaže:

Organski rast dostigao je 7,7%, uz stvarni unutarnji rast od 6,4% i rastom cijene od 1,2%. Rast se temeljio na ranim znakovima oporavka vanjskih kanala, poboljšanih cijena i povećanja tržišnog udjela.

Devizni promet smanjio je prodaju za 5,3% zbog kontinuiranog uvažavanja švicarskih franaka u odnosu na većinu valuta. Neto dezinvestiranje imalo je negativan utjecaj od 1,0%. Zbog toga je ukupna prijavljena prodaja porasla za 1,3% na 21,1 milijardu CHF (3M-2020: CHF 20,8 milijardi).

·        Upravljanje portfeljem je i dalje na pravom putu. Prodaja regionalnih brendova izvorske vode tvrtke Nestlé, poslovanje s pročišćenom vodom i usluga dostave pića u SAD-u i Kanadi završeni su 31. ožujka 2021. godine.

·        Potvrđena su predviđanja za cijelu 2021. godinu: nastavak povećanja organskog rasta prodaje prema srednjoj jednocifrenoj stopi. Temeljna operativna profitna marža trgovanja s kontinuiranim umjerenim poboljšanjem. Očekuje se da će se temeljna zarada po dionici u stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala povećati.

 

Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, izjavio je: „Imali smo izvrstan početak godine, postigavši snažan organski rast prodaje u prvom tromjesečju: na nivou Jugoistočnog tržišta 4,6%, dok je u regiji Sjevernog Jadrana (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) organski rast iznosio čak 7,7%. Nastavljamo s podrškom lokalnim zajednicama - više od 55.000 CHF donirano je lokalnim organizacijama Crvenog križa i bankama hrane. Također, direktno radimo sa državnim vlastima u BiH kako bismo pružili podršku i ubrzali lokalne programe vakcinacije.“

 

Prema kategoriji proizvoda, ključni pokretači rasta na globalnom nivou bili su kafa i hrana za kućne ljubimce potaknuta kontinuiranim zamahom u e-trgovini i novim lansiranjima proizvoda. Kafa je zabilježila dvocifreni rast, uz snažnu potražnju za proizvodima marke NESCAFÉ i STARBUCKS. Kulinarski asortiman bilježi visok jednocifreni rast, predvođen MAGGI začinima, Garden Gourmetom i nedavno stečenim biznisom Mindful Chef. Segment dječje hrane bilježi negativan rast zbog gomilanja zaliha potrošača u martu prošle godine i niže stope nataliteta u kontekstu pandemije. Kategorije Vode i Nestlé Professional izvijestili su o smanjenju prodaje, uz poboljšanje pred kraj tromjesečja.

 

 

Cijeli izvještaj možete pročitati na nestle.com.

 

Za dodatne informacije kontaktirajte:

                                                                                                                  Irena Kurtanjek, Voditelj korporativnih komunikacija – Nestlé Adriatic

e-mail: irena.kurtanjek@hr.nestle.com   | mob : +385 99 7313 738

Nestlé Adriatic d.o.o. | Av. Većeslava Holjevca 40 | 10010 Zagreb, Croatia

 

 

NESTLÉ U ZAJEDNICI

 

·        Kompanija Nestlé u svom portfelju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija

·        Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa

·        Diljem svijeta, kompanija ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin)

·        U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i izravno utjecalo na daljnji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača

·        U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od 400.000 KM u edukaciju o prehrani
 

ZA KORIŠTENJE USLUGE FENA.BIZ KONTAKTIRAJTE MARKETING SLUŽBU: marketing@fena.ba.

(FENA) E. F.

Vezane vijesti


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/fena.ba/httpdocs/post-new.php on line 379

Promo

M:tel: Savršena kombinacija – Huawei telefon i pametni sat s popustom

M:tel: Stiglo nam je Proljeće!

Predstava 'Kako sam se nadala dobro se nisam udala' u BKC Sarajevo