SARAJEVO, 01. augusta (FENA) - Privredna komora Federacije BiH 30. i 31. jula organizirala je radionicu „Digitalni marketing i društveni mediji“.
Fokus radionice bila su pitanja kako koristiti digitalni marketing i društvene mreže za unapređenje poslovanja, bolje povezivanje i interakciju sa kupcima i korisnicima, te efikasniju komunikaciju i promociju organizacije.
Učesnicima radionice su predstavljeni brojni digitalni alati koji mogu značajno doprinijeti realizaciji strateških planova i aktivnosti firmi i institucija.
Poseban naglasak stavljen je na savremene trendove i dobre prakse koje osiguravaju efikasnu primjenu digitalnih tehnologija u marketinške svrhe. Kroz praktičan rad, učesnicima su predstavljeni alati kojima se prati učinkovitost aktivnosti digitalnog marketinga i omogućava njihovo buduće unapređenje.
Sudionici su imali priliku da sagledaju trenutno stanje primjene digitalnog marketinga u vlastitim organizacijama, te da dobiju praktične savjete o tome kako poboljšati korištenje digitalnih tehnologija radi postizanja željenih rezultata.
Radionicu su vodili direktorica Radija Sarajevo i portala radiosarajevo.ba Suada Peštek, te profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Sarajevu Almir Peštek, saopćeno je iz Privredne komore FBiH.
(FENA) E. F.