Ekonomija     | 23.03.2023. 14:02 |

Japanska ekspertica u Sarajevu predstavila prednosti lokalnog brendiranja za poljoprivredu

FENA Muhamed Hadžibegić, Foto: Ilustracija

SARAJEVO, 23. marta (FENA) - Eriko Mori, izvršna direktorica japanske "NPO Shizenjuku Terakoya", izjavila je danas na predavanju studentima Poljoprivredno-prehrambenog fakulteta Univerziteta u Sarajevu da je lokalno brendiranje inicijativa koja jača regionalnu koheziju i vodi regionalnoj revitalizaciji kroz strateško korištenje lokalnih resursa kao intelektualnog vlasništva.

 

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.ba.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Osamdeset poljoprivrednih proizvođača s područja Ljubuškog dobit će plastenike

Obavijest o županijskim potporama za poljoprivredne proizvođače

EU se slaže sa oštrijim ograničenjima na uvoz ukrajinskih poljoprivrednih proizvoda

Promo

ASA Banka predstavlja stambeni kredit uz fleksibilnu otplatu: Ratu skroji kako ti stoji!

M:tel: Svjetski dan telekomunikacija i informacijsko društva - Digitalne inovacije za održivi razvoj

MTEL: Panel-diskusija u okviru kampanje 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu' u Tuzli