Ekonomija     | 16.02.2023. 14:37 |

Nestlé je objavio finansijske rezultate za 2022. godinu

FENA Promotivni tekst, Foto/ Nestle

SARAJEVO, 16. februara (FENA) - Nestlé je objavio finansijske rezultate za 2022. godinu.

Ukupna prodaja u 2022. godini porasla je za 8,4 posto u odnosu na prethodnu godinu i iznosi 94,4 milijardi švajcarskih franaka.

Organski rast dostigao je 8,3 posto, sa realnim internim rastom (RiG) od 0,1 posto i rastom cijena od 8,2 posto, što odražava značajnu inflaciju troškova.

Prognoza za 2023. godinu: očekuje se organski rast prodaje između šest (6) i osam (8) posto i rast marže operativne dobiti između 17 i 17,5 posto.

Ciljevi za 2025. godinu su potvrđeni: očekuje se održivi organski rast prodaje i povratak na osnovnu maržu operativne dobiti od trgovanja rasponu od 17,5 do 18,5 posto.

Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate za 2022. godinu. Tom prilikom, Mark Šnajder, izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: “Prošla godina je donijela mnogo izazova i teške izbore za porodice, zajednice i kompanije. Inflacija je dosegla rekordne nivoe, rast troškova života predstavljali su dodatno opterećenje, dok su se posljedice geopolitičkih tenzija osjećale širom svijeta. U ovom izazovnim okolnostima cijeli Nestlé tim je pokazao odgovornost, osiguravajući pristup nutritivnim proizvodima i pristupačnim ponudama na globalnom nivou.“

Po kategoriji proizvoda, Purina PetCare sa svojim premium brendovima Purina Pro Plan, Purina ONE i Fancy Feast, pružila je najveći doprinos organskom rastu. Podržana snažnim oporavkom vanjskih prodajnih kanala, prodaja kafe rasla je visokom jednocifrenom stopom sa pozitivnim rastom prodaje za različite brendove. Rast prodaje hrane za bebe dostigao je dvocifrenu stopu, sa značajnim doprinosima širom geografskih područja i brendova. Konditorski proizvodi zabilježili su visok jednocifren rast, među kojima se naročito ističe brend KitKat, sezonski proizvodi i ključni lokalni brendovi. Prodaja vegetarijanske i hrane na bazi bilja u Evropi predvođena Garden Gourmet proizvodima, nastavila je rasti dvocifrenom stopom.

Organski rast iznosi 8,3 posto. Cijene su porasle za 8,2 posto, što odražava značajnu inflaciju troškova. Realni interni rast (RiG) je bio pozitivan od 0,1 posto u poređenju sa 2021. godinom, uprkos ograničenjima u snabdijevanju, te zahvaljujući poduzetim aktivnostima optimizacije portfolia.

U izazovnom okruženju, Zona Evropa je pokazala otpornost i posvećenost dugoročnim investicijama. U Ukrajini, Nestlé je najavio investiciju od 40 miliona švajcarskih franaka za novi proizvodni pogon u regiji Volyn. Zona je zabilježila povećanje tržišnog udjela u prodaji konditorskih proizvoda, hrane za bebe i hrane za kućne ljubimce.

Organski rast iznosi 7,2 posto, uz rast cijena od 6,4 posto, dok je RIG bio otporan na 0,9 posto, uprkos ograničenjima u lancu snabdijevanja.

Očekuje se organski rast prodaje između šest (6) i osam (8) posto, dok bi osnovna marža operativne dobiti trebala dosegnuti rast između 17 i 17,5 posto. Očekuje se da će se osnovna zarada po dionici u stalnoj valuti povećati.

Kompanija Nestlé u svom portfoliju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija

Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa

Diljem svijeta, kompanija ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin)

U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i izravno utjecalo na daljnji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača

U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od pola miliona KM u edukaciju o prehrani.

(FENA) M. L.

Vezane vijesti

Nestle će obustaviti prodaju svojih brendova u Rusiji, uključujući KitKat i Nesquik

Nestlé najavio uspostavljanje tržišta Južne i Istočne Evrope

Nestle - Dobri poslovni rezultati u BiH, nastavlja se edukacija osnovnoškolaca

Promo

MKF LIDER organizirao akciju pošumljavanja: Zajedno ka zelenijoj budućnosti

Vaše praznično putovanje može da počne uz m:tel roming tarifne opcije

Tri noći nevjerovatne muzičke magije: Banja Luka Fest i ove godine uz podršku kompanije m:tel