FENA biznis     | 11.01.2022. 12:10 |

Nestlé najavio uspostavljanje tržišta Južne i Istočne Evrope

FENA Saopćenje

Sarajevo, 11. januar 2022. – Nestlé, najveći svjetski proizvođač hrane i pića, je 1. januara najavio uspostavljanje tržišta Južne i Istočne Evrope (SEEM - South and Eastern Europe Market), te imenovao Alessandra Zanellija za poziciju direktora tržišta.

Saopštenje za medije

Novo tržište sada čine Rumunija, Bugarska, zemlje Adriatic regije (Bosna i Hercegovina, Srbija, Hrvatska, Sjeverna Makedonija i Crna Gora), Ukrajina i Moldavija. Ova odluka je dio transformacijskog putovanja kompanije Nestlé, koje sa sobom nosi nove prilike za povećanje obima poslovanja, te rast profitabilnosti u svim kategorijama, uz istovremeni rast i razvoj ljudskih potencijala, u pet lokalnih čvorišta: Bukurešt, Sofija, Zagreb, Beograd i Kijev. Novo tržište će pokrivati oko 8.000 ljudi i 5 fabrika.

„Veoma sam sretan i zahvalan što mogu biti dio ovog transformacijskog putovanja koje će nas dodatno osnažiti, ubrzati proces prepoznavanja i korištenja poslovnih prilika i geografskog položaja.  Transformisat ćemo strukturu tržišta tako da odgovara formatu koji nam omogućava da ostvarimo odvažne ciljeve, ambiciozne rezultate, te pobjedu u svim kategorijama i geografskim regijama koje naše tržište pokriva. Dok nastavljamo naš put regeneracije, cilj nam je učiniti našu organizaciju snažnijom i agilnijom, sa jasnim fokusom na ljude i potrošače,”  izjavio je Alessandro Zanelli, direktor kompanije Nestlé za tržišta Južne i Istočne Evrope.

Alessandro Zanelli, koji je trenutno na poziciji voditelja tržišta kompanije Nestlé za Ukrajinu i Moldaviju, postat će voditelj novoosnovanog Nestlé tržišta za Južnu i Istočnu Evropu, uz direktno vođenje tržišta Ukrajine i Moldavije, sa centralom u Kijevu. Alessandro Zanelli je postao Brand Manager za Nestlé grupaciju 1996. godine u Italiji, gdje je proveo više od 20 godina u sektoru brige o kućnim ljubimcima, napredujući od direktora marketinga za centralnu Evropu, do pozicije generalnog direktora poslovanja u Mađarskoj, a potom i Holandiji, sve dok nije imenovan za izvršnog direktora Nestlé Purina Petcare-a za istočni region 2012. godine, sa bazom u Moskvi.

Zanelli je 2019. godine imenovan za direktora tržišta Nestlé u Ukrajini i Moldaviji. U ovoj ulozi, Zanelli pokazuje izuzetnu hrabrost i otpornost, suočavajući se sa brojnim izazovima i upravljajući važnim promjenama u Ukrajini, s ciljem unapređenja rezultata i strukture organizacije. Zanellija odlikuje pozitivan način razmišljanja, sposobnost da ujedini tim, agilnost, komunikacijske vještine i prizeman pristup ljudima. Također, fokusiran je na rezultate, jako je energičan, otporan, te ima sposobnost da inspiriše timove za pronalaskom što boljih rješenja unutar grupe, potičući pojedince da preuzmu odgovornost za svoje zadatke, istovremeno ih obučavajući i prateći njihov progres. Alessandro je pohađao Londonsku poslovnu školu (London Business School) i Internacionalni institut za razvoj menadžmenta (International Institute for Management Development), te aktivno govori italijanski, engleski, francuski i španski jezik. 

Više informacija pronađite na nestle.ba.

Za dodatne informacije kontaktirajte:

                                                                                                                 Milica Milanović, Menadžerica korporativnih poslova – Nestlé Adriatic

e-mail: milica.milanovic@rs.nestle.com | mob : +381 64 13 22 454

Nestlé Adriatic S d.o.o. Bulevar Milutina Milankovića 11A, 11070 Novi Beograd

NESTLÉ U ZAJEDNICI

 

·          Kompanija Nestlé u svom portfelju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija

·          Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa

·          Diljem svijeta, kompanija ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin)

·          U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i izravno utjecalo na daljnji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača

·          U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od 400.000 KM u edukaciju o prehrani

 

Press Office
Via Media d.o.o. Vrbaska 1, 71000 Sarajevo
T (+387 33) 72 00 20 F(+387 33) 72 00 21
press@viamedia.ba
www.viamedia.ba
Molimo vas razmislite o okolišu prije printanja ove poruke.
Please consider the environment before printing this email.

Molimo pročitajte/Please read


 

 

ZA KORIŠTENJE USLUGE FENA.BIZ KONTAKTIRAJTE MARKETING SLUŽBU: marketing@fena.ba.

(FENA) E. F.

Vezane vijesti

Nestlé je objavio finansijske rezultate za 2022. godinu

Nestle će obustaviti prodaju svojih brendova u Rusiji, uključujući KitKat i Nesquik

Nestle - Dobri poslovni rezultati u BiH, nastavlja se edukacija osnovnoškolaca

Promo

MKF LIDER organizirao akciju pošumljavanja: Zajedno ka zelenijoj budućnosti

Vaše praznično putovanje može da počne uz m:tel roming tarifne opcije

Tri noći nevjerovatne muzičke magije: Banja Luka Fest i ove godine uz podršku kompanije m:tel