Brojne su pritužbe građana u inostranstvu na rad pojedinih bh. ambasada u vrijeme pandemije. Tim povodom reagovao je Damir Arnaut, zastupnik Naše stranke u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine BiH:
„Neophodno je da diplomatsko-konzularna predstavništva Bosne i Hercegovine budu dostupna našim građanima u inostranstvu 24 sata dnevno. Građani sve glasnije izražavaju nezadovoljstvo da ne mogu u svakom trenutku dobiti najosnovnije informacije - o mogućnostima i načinima povratka u BiH, da li zemlja domaćin liječi strance u vrijeme Corona virusa ako boluju od neke druge bolesti i sl.
Neophodno je da sve naše ambasade na svojim web stranicama na istaknuto mjesto postave glavne informacije koje mogu građanima poslužiti kao smjernice za ponašanje u vrijeme pandemije u zemlji u kojoj se nalaze, kao i da naše građane konstantno obavještavaju o svim novim okolnostima putem društvenih mreža i drugim vidovima komunikacije.
Ministarstvo vanjskih poslova je uspostavilo dežurni kontakt telefon i mail za hitne slučajeve, ali iskustva građana pokazuju da to nije dostatno. Neophodna je uspostava besplatnog hitnog broja, kao i da svi kontakti budu vidljivi na stranicama svih ambasada i konzulata Bosne i Hercegovine jer su one, najčešće, prvi izvor potrage za informacijom građanima koji su u nevolji.“
Napomena: Fena se ograđuje od objavljenih informacija u ovoj rubrici i odgovornost za njihov sadržaj snose isključivo njihovi autori, odnosno pošiljatelji.
(FENA) D. V.