Stranačke aktivnosti     | 18.03.2020. 17:07 |

Saopćenje za javnost Naše stranke

FENA Saopćenje

Brojne su pritužbe građana u inostranstvu na rad pojedinih bh. ambasada u vrijeme pandemije. Tim povodom reagovao je Damir Arnaut, zastupnik Naše stranke u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine BiH:

„Neophodno je da diplomatsko-konzularna predstavništva Bosne i Hercegovine budu dostupna našim građanima u inostranstvu 24 sata dnevno. Građani sve glasnije izražavaju nezadovoljstvo da ne mogu u svakom trenutku dobiti najosnovnije informacije - o mogućnostima i načinima povratka u BiH, da li zemlja domaćin liječi strance u vrijeme Corona virusa ako boluju od neke druge bolesti i sl.

Neophodno je da sve naše ambasade na svojim web stranicama na istaknuto mjesto postave glavne informacije koje mogu građanima poslužiti kao smjernice za ponašanje u vrijeme pandemije u zemlji u kojoj se nalaze, kao i da naše građane konstantno obavještavaju o svim novim okolnostima putem društvenih mreža i drugim vidovima komunikacije.

Ministarstvo vanjskih poslova je uspostavilo dežurni kontakt telefon i mail za hitne slučajeve, ali iskustva građana pokazuju da to nije dostatno. Neophodna je uspostava besplatnog hitnog broja, kao i da svi kontakti budu vidljivi na stranicama svih ambasada i konzulata Bosne i Hercegovine jer su one, najčešće, prvi izvor potrage za informacijom građanima koji su u nevolji.“

Napomena: Fena se ograđuje od objavljenih informacija u ovoj rubrici i odgovornost za njihov sadržaj snose isključivo njihovi autori, odnosno pošiljatelji.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Priopćenje za javnost Naše stranke Mostar

Saopćenje za javnost Naše stranke

Priopćenje za javnost Naše stranke Mostar

Promo

Generalnoj direktorci kompanije m:tel Jeleni Trivan uručeno priznanje Zlatni grb grada Banjaluka

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu