FENA.BIZ

Objavljen godišnji izvještaj Sparkasse Bank d.d. BiH

 Nastavak kontinuiranog rasta u svim segmentima poslovanja 

Sparkasse Bank dd BiH objavila je svoj godišnji izvještaj za 2017. godinu. Prema objavljenim rezultatima ovo je nastavak uspješnog poslovanja kojim banka potvrđuje svoju jačinu i stabilnost na tržištu.

 „Izuzetno smo zadovoljnim činjenicom da smo potvrdili poziciju banke koja iz godine u godinu ostvaruje sve bolje poslovne rezultate i stiče sve veći broj klijenata kako među stanovništvom, tako i među privrednim subjektima. Nastavak kontinuiranog rasta u svim segmentima poslovanja rezultirao je i najbolje ostvarenim rezultatima do sada, uz ukupnu godišnju dobit od 19,8 miliona KM.

Naš kreditni rast protvrđuje da smo bili izuzetno aktivni u segmentu kreditiranja te je kreditni portfolio banke povećan na 969 miliona KM, a aktiva preko 1,3 milijarde KM.

U godini u kojoj smo obilježili 10 godina rada na bh. tržištu ostvarili smo i  povećanje štednje stanovništva što ne pokazuje samo  poslovni uspjeh, nego i veliko povjerenje koje građani i poslovni subjekti imaju u Sparkasse banku, a za to su u konačnici najzaslužniji naši uposlenici, njihova predanost kako ličnom, poslovnom razvoju tako i razvoju banke“, izjavio je predsjednik Uprave Sparkasse Bank dd BiH, Sanel Kusturica.

„Kontinuitet u rastu ostvaren je i u plasmanima kredita prema pravnim licima, u dijelu investicionih kredita blizu 20% u odnosu na proteklu godinu. U saradnji sa vlastima opštinskog i kantonalnog nivoa realizovali smo subvencionirane kreditne linije namjenjene upravo jačanju privrede.  Činjenica da je preko 72% ukupnih plasmana Sparkasse Bank usmjereno prema pravnim licima,  potvrđuje našu poslovnu orjentaciju podrške razvoju privrednog sektora“, dodao je gospodin Kusturica. 

Prema svim pokazateljima aktive i adekvatnosti kapitala, Sparkasse Bank je i dalje u samom vrhu  najstabilnijih banaka na tržištu. Nizak udio nekvalitetnih kredita, pokrivenost ukupnim rezervama, te kapitalna adekvatnost pruža mogućnost nastavka dugoročnog i održivog rasta.

U protekloj godini urađeno je mnogo i u dijelu razvoja novih digitalnih tehnoloških rješenja, koja klijentima olašavaju komunikaciju sa bankom te čine informacije o proizvodima i uslugama dostupne i kroz nove brzorastuće komunikacione platforme. Rješenje poput Sparkasse chata je naišlo na izuzetno dobar odziv od strane klijenata, jer je detaljna informacija o bankarskim proizvodima i uslugama dostupna kroz praktično samo par klikova kao i zakazivanje sastanka sa bankarskim službenikom.                                                                                                                             

U dijelu društvene odgovornosti, Sparkasse Bank i dalje ostaje dosljedna svojoj opredjeljenosti podrške lokalnoj zajednici u kojoj posluje, kroz finansiranje velikog broja projekata iz oblasti sporta, socijalnog poduzetništva, edukacije i kulture.

ZA KORIŠTENJE USLUGE FENA.BIZ KONTAKTIRAJTE MARKETING SLUŽBU: marketing@fena.gov.ba.