Ekonomija     | 11.01.2018. 08:46 |

Euro Roal povećao promet za 55 posto

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 11. januara (FENA) - Euro Roal, kompanija kćerka Hifa Oila, ostvarila je u 2017. godini promet viši  od 24 miliona KM, što čini povećanje od 55 posto u odnosu na 2016. godinu.

Razlog za ovo enormno povećanje prihoda je ulazak u prošlu godinu sa novim prodajnim asortimanom PVC LB. profila, polikarbonata i pleksiglasa, kao i povećan plasman aluminijskih i inokx profila, navodi se u saopćenju Euro Roala.

- U 2017. godini smo se okrenuli prema industrijskim potrošačima, najviše u inox i aluminijskom asortimanu. Ta promjena nam je donijela nove klijente, ali i novi seriozitet u oblasti kojom se bavimo. Uz našu raniju orijentaciju prema građevinskim-konstrukcionim profilima, odnosno proizvođačima u građevinskom sektoru, koju smo dodatno unaprijedili, i ovaj put smo uspjeli ponuditi novu vrijednost koju je tržište prepoznalo -  kazao je direktor Euro Roala Admir Djedović.

Kompanija iz godine u godinu od njenog osnivanja 2011. bilježi samo pozitivne trendove povećanja prometa. Tako je Euro Roal i u 2016. godini ostvario povećanje prometa za 45 posto u odnosu na 2015. Osim akvizicija kao što je bila početkom prošle godine kada je Hifa Oil kupila njemačkog proizvođača sa tradicijom dugom 50 godina LB. profile GmbH, tu su još i otvaranje skladišta u Hadžićima kod Sarajeva 2012. godiine, zatim otvaranje velikog lagera u Cazinu 2013. godine, kao i zastupništva i strateška partnerstva sa evropskim i svjetskim brandovima.

Direktor Djedović dodaje da se radi o mladom timu koji nastoji biti inovativan, pratiti 'signale' tržišta, na osnovu toga kreirati politiku prodaje na terenu, a onda i biti u stanju brzo reagirati sa ciljem da se bude korak ispred ostalih.

Euro Roal je vodeći distributer aluminijskih , PVC LB. profila, materijala od inoxa, polikarbonata i pleksiglasa, a nedavno je dobio i zastupništvo za Bosnu i Hercegovinu Maco okova za PVC stolariju.

Plan za 2018. je zadržati lidersku poziciju u distribuciji aluminija i inoxa, razvijati nove projekte prodaje asortimana PVC stolarije, LB.profila, polikarbonata i pleksiglasa na domaćem tržištu, te ulazak na tržišta Balkana sa vlastitim lagerima. Za sada je Euro Roal sa svojim asortimanom prisutan na tržištima Srbije i Kosova, sa namjerom da se uđe na tržišta i drugih zemalja jugoistočne Evrope, navodi se u saopćenju ove kompanije.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Alkaloid ostvario neto dobit 25,6 miliona eura i investicije 28,3 miliona eura u 2023. godini

Banke u FBiH u 2023. godini ostvarile dobit od 520 miliona KM, povećanje od 44,1 posto

Željeznice FBiH u 2023. ostvarile neto dobit od 18 miliona KM (VIDEO)

Promo

M:tel: Savršena kombinacija – Huawei telefon i pametni sat s popustom

M:tel: Stiglo nam je Proljeće!

Predstava 'Kako sam se nadala dobro se nisam udala' u BKC Sarajevo