Kultura     | 17.12.2021. 16:13 |

U Srebreniku održana radionica o prepoznavanju lažnih informacija

FENA Amira Banjić

SREBRENIK, 17. decembra (FENA) - Radionica pod nazivom "Prepoznavanje lažnih informacija“ koju uz finansijsku podršku Evropske unije realizira "Asocijacija za medijsku edukaciju, demokratizaciju i istraživanja - Mediana“, održana je danas u Srebreniku. 

Nastavnici osnovnih škola s područja Srebrenika učestvovali su u cjelodnevnom radu sa stručnjakinjama iz oblasti medijske pismenosti.

Zarfa Hrnjić Kuduzović, profesorica komunikologije, objasnila je nastavnicima specifičnosti digitalnog medijskog okruženja i korisničke navike mladih generacija kada su u pitanju medijski sadržaji. Ponudila je primjere dobrih praksi za edukovanje učenika kako da kvalitetno koriste informacije koje pronalaze na mrežnim medijima.

Učesnici su ponudili prijedloge svojih dobrih praksi ili ideja za neke buduće časove za obučavanje učenika da što kvalitetnije koriste medije i prepoznaju lažne ili druge nevjerodostojne sadržaje.

Doktorica komunikologije Amela Delić govorila je o specifičnostima medijskh sadržaja, o vijestima uopće, a posebno o lažnim informacijama, njihovim osnovnim karakteristikama, kontradiktornostima koje ovu sintagmu prate, ali i načinima za prepoznavanje lažnih informacija.

Prisutnima je ponuđen metodološki okvir za razgovor s učenicima o vjerodostojnosti lažnih informacija.

Nastavnice i nastavnici koji su prisustvovali radionici će u narednih nekoliko mjeseci pripremiti prijedloge časova na kojima bi učenike educirali o fenomenu lažnih informacija i načinima da ih prepoznaju. Najbolji rad bit će nagrađen novčanom nagradom.

(FENA) L. A.

Vezane vijesti

Ured za borbu protiv korupcije ZDK - Radionica o izvještavanju o implementaciji planova integriteta

LDA Mostar organizira radionicu za mlade poduzetnike

U Mostaru radionica o stanju i problemima energetske tranzicije u BiH

Promo

Prenesi broj u m:tel i uzmi 100 GB bonusa!

HT Eronet predstavlja nove Samsungove uređaje A serije

Prva panel-diskusija u okviru projekta 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'