TUZLA, 16. april (FENA) - Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona u cilju smanjenja rizika i zaštite zdravlja svojih zaposlenika i korisnika usluga od širenja bolesti izazvanih koronavirusom (COVID-19), nastavlja primjenjivati izmjene u pružanju usluga za korisnike redovnih javljanja 30, 45 i 120 dana, u skladu sa zaključcima Kriznog štaba Ministarstva zdravstva TK o pojačanim mjerama zaštite.
Svi korisnici koji se javljaju na evidenciju Službe za zapošljavanje TK u periodima od 30, 45 i 120 dana, a čiji rokovi za javljanje su u periodu od 23. marta do 3. maja 2021. godine, redovno javljanje moći će nastaviti izvršavati putem telefona ili e-maila bez ličnog dolaska u prostorije općinskog biroa.
U slučaju online prijave potrebno je da u sadržaju maila bude navedeno ime, prezime i jedinstveni matični broj korisnika (JMBG).
Ostvarivanje svih drugih prava, poput izdavanja uvjerenja, prve prijave na Biro za zapošljavanje, prijave iz radnog odnosa i traženja informacija ili dostavljanja dokumentacije za Programe sufinansiranja zapošljavanja i samozapošljavanja, obavezan je dolazak lično u prostorije Službe/općinskog biroa uz strogo pridržavanje higijensko-epidemioloških mjera.
Kontakt telefoni i e-mailovi za svaki grad i općinu TK korisnici mogu pronaći na službenoj web stranici Službe za zapošljavanje TK.
O svakoj sljedećoj promjeni korisnici će biti blagovremeno obaviješteni, navode u Službi za zapošljavanje TK.
(FENA) L. A.