Ekonomija     | 17.09.2020. 14:15 |

Aleksandra Lovrić putem Programa samozapošljavanja pokrenula vlastiti biznis

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 17. septembra (FENA) - Aleksandra Lovrić, diplomirani dizajner bez posla, u septembru prošle godine konkurisala je na javni poziv "Progam samozapošljavanja", Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo, želeći svoj već poznati i priznati brend "Love Rich" registrirati u obrt i biti sam svoj gazda.

Znanja stečena radeći poslove brand menadžera u Sarajevu, koji su uglavnom komercijalna strana mode i neprocijenjivo iskustvo za pokretanje biznisa, spretno je ukomponovala u svoj biznis plan i ideju da se kao poslodavac na tržištu predstavi samostalno, sa još jednom dizajnerskom podlinijom brenda - "Odjeća za punije žene", saopćeno je iz Službe za zapošljavanje KS. 

- Primjetila sam da je naše tržište preplavljeno modelima namijenjenim manekenkama i eventualno osobama koje nose oznaku "L". Za punije pripadnice ljepšeg pola, koje, uzgred, čine 65 posto naše populacije, odlazak u kupovinu odjeće je noćna mora. Izbor je siromašan, dosadnih linija i kreacija bez mašte i stila. Kupovina odjeće za većinu žena nije tek puki odlazak u butik. To je mnogo više i u jednom trenutku poželjela sam da i modni svijet punijih žena bude šarolik, vizuelno bogatiji, a kupovina ugodan trenutak koji popravlja raspoloženje - priča Lovrić o počecima svog biznisa.

U proljetnoj izolaciji kreirala je i dizajnirala modele za punije žena, a onda se rodila još jedna neplanirana kolekcija. Obaveznim zaštitnim dodacima današnjice - maskama, Lovrić je udahnula dušu, dodala u istom tonu ešarpe, marame, šalove i turbane i od nepoželjnih dosadnih maski napravila stayling od koje zastaje dah, navodi se u saopćenju.

- Epidemija korone me izazvala, kao umjetnika i morala sam odgovoriti modnim izražajem na tu opaku bolest. Uz ograničen broj modela za punije osobe, dizajniram i šijem setove maski, marama. Sve je urađeno od prirodnog, organskog materijala, a svaka kreacija je prilagođenea određenoj osobi i unikatna - priča Aleksandra Lovrić.

Dizajnerica Lovrić vjeruje da materijal kupi energiju onog ko ga nosi i ako je ta energija pozitivna i vaš odraz u ogledalu biće isti, a osoba sretnija i zadovoljnija. Za sada radi kolekcije po narudžbi, ali se nada da će se uskoro njen talent i kreativnost pretočen u djelo, naći i u buticima.

Aleksandra Lovrić je upečatljivo lice bh modne scene. Pratioci modnog dizajna i stylinga sjetiće se njenog prvog predstavljanja na sarajevskoj sedmici mode prije dvadeset godina. Aleksandrin dizajnerski stil, kritičari SFW ocijenuli su tada hrabrim, avangardnim, a predstavljenu kolekciju "ne za svaki dan i za sve".

U Atini 2005. godine je predstavljala BiH na bijenalu mladih umjetnika kolekcijom koja se zvala Kameleon, inspirisanom stripovima Alan Forda. Njen nesvakidašnji talent prepoznali su i novinari CNN posvetivši joj prilog kao najavangardnijem kreatoru. Slijedio je potom gostovanje u Amsderdamu na projektu Kriterion Sarajevo (Dani Sarajeva u Amsterdamu) gdje je zajedno sa Vanjom Lisac, amsterdamskoj publici pokazala svoj talent. Ostaje još i da bh tržište prepozna njen dar, navodi se u saopćenju Službe za zapošljavanje KS. 

(FENA) D. V.

Vezane vijesti


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/fena.ba/httpdocs/post-new.php on line 379

Promo

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu

M:tel: Aktivirajte m:tel uslugu i uzmite 5 GB mobilnog interneta