FENA.BIZ

40% veće korištenje Adidko Mobile aplikacije od početka pandemije

Saopćenje

Poštovani,

 

Rezultati interne analize za period februar – juni 2020, pokazali su rast od oko 40% korištenja Addiko Mobile aplikacije. Osim toga, ostvaran je i značajan rast aktivnih klijenata ove usluge u obje Addiko banke u Bosni i Hercegovini.

 

Nastavljen trend rasta broja izvršenih transakcija putem Addiko Mobile aplikacije

40% veće korištenje aplikacije uz brojne benefite za sve korisnike

 

Klijenti Addiko banke sve više koriste aplikaciju Addiko Mobile za plaćanje svojih računa putem mobilnog uređaja, pokazuju rezultati interne analize sprovedene u Addiko banci početkom ovog mjeseca. Jednostavnost korištenja te brza i uvijek dostupna usluga omogućavaju klijentima da plaćanja vrše odakle i kada god to žele, bez fizičkog dolaska u Banku! Na nivou BiH zabilježen je porast broja izvršenih transakcija putem aplikacije Addiko Mobile za više od 40%. Posmatrajući ukupne rezultate korištenja ove usluge krajem juna u odnosu na mjesec februar ove godine, rast je iznosio nešto više od 41% za klijente Addiko Bank a.d. Banja Luka, dok je rast korištenja ove aplikacije za klijente Addiko Bank d.d. Sarajevo iznosio nešto više od 39%.

 

Osim rasta broja transakcija, zabilježen je i snažan rast broja aktivnih klijenata usluge Addiko Mobile.

 

„Broj aktivnih korisnika usluge Addiko Mobile porastao je za 18%, na kraju juna u odnosu na februar 2020., što je prije svega pokazatelj svjesnosti i odgovornosti naših klijenata prema aktuelnoj epidemiološkoj situaciji ali i brojnih pogodnosti koje Banka klijentima kontinuirano daje na raspolaganje“, istakao je Denis Omeragić, direktor odjela Upravljanja retail proizvodima u Addiko Bank d.d. Sarajevo.

„Analizirajući rezultate Addiko Bank a.d. Banja Luka, regija Banja Luka je ostvarila najbolje rezultate, bilježeći rast od 14% aktivnih klijenata, samo u junu ove godine. Posmatrajući rezultate Banke u cjelini, krajem šestog mjeseca, zabilježili smo rast korištenja usluge Addiko Mobile i aktivnih klijenata od gotovo 25% u odnosu na rezultate iz mjeseca februara“, istakla je Milka Čađo, direktorica odjela Upravljanja retail proizvodima u Addiko Bank a.d. Banja Luka.

Usluga Addiko Mobile je u potpunosti prilagođena klijentima i omogućava jednostavno korištenje i pregled proizvoda i usluga Banke koje klijent koristi. Sa interneta preuzmite aplikaciju Addiko Mobile na vaš mobilni uređaj: Play Store za Android, AppStore za iOS.

Emir Jildizlar

Menadžer korporativnih komunikacija

Corporate communication manager

 

Addiko Bank d.d.

Trg solidarnosti 12, 71 000 Sarajevo, BiH

T + 387 (0)33 755 783, M +387 61 491 899

emir.jildizlar@addiko.com

addiko.ba

ZA KORIŠTENJE USLUGE FENA.BIZ KONTAKTIRAJTE MARKETING SLUŽBU: marketing@fena.gov.ba.