FENA biznis     | 09.06.2020. 10:58 |

Kakve su prehrambene navike đaka u BiH i koliko su aktivni?

FENA Saopćenje

Kakve su prehrambene navike đaka u BiH i koliko su aktivni?

-        54,8% ispitanika voće jede dva ili više puta dnevno

-        22,2% ispitanika nije zadovoljno svojom težinom

-        Na dijeti je čak 14,9% ispitanika - najviše u posljednje tri godine

 

Sarajevo, 9 juni 2020. - Puzanje, hodanje, igranje… to su samo neki od instinktivnih načina da djeca, već od samog rođenja, budu fizički aktivna. Istraživanja pokazuju da aktivnije bebe imaju bolju koordinaciju, koncentraciju i pamćenje tokom odrastanja. No, prvim odlascima u vrtić ili školu, nivo njihove fizičke aktivnosti se smanjuje. Zato je važno djeci približiti značaj vođenja aktivnog života.

S ciljem pružanja podrške roditeljima upravo na ovom polju, Nestlé već 9 godina u BiH sprovodi projekat Zdravo!, koji za cilj ima doprinijeti odgoju zdravijih generacija. Ovaj projekat sprovodi se u saradnji sa Atletskim Savezom BiH i najznačajniji je ove vrste u našoj zemlji, a u njegovom okviru se implementira i istraživanje o znanju, stavovima i navikama bh. učenika o prehrani i tjelesnoj aktivnosti.   

„Svake godine smo svjedoci pomaka u znanju đaka, ali i dalje ima prostora za napredak, što dokazuju i rezultati prvog vala ovogodišnjeg istraživanja. Zato je važan kontinuitet edukacije i podsticanja fizičke aktivnosti. Drago mi je što je i BiH dio globalne Nestlé inicijative koja podsjeća da ne moraju sva djeca biti vrhunske sportiste, ali je ključno da na vrijeme prepoznaju važnost pravilne ishrane i sporta.“ izjavio je ovim povodom Erol Kovačević, profesor na Fakultetu sporta i tjelesnog odgoja Univerziteta u Sarajevu.

Profesor Kovačević dio je tima stručnjaka iz Udruženja „Sport i zdravlje“ koji su ovo istraživanje proveli sa učenicima sedmih razreda iz škola diljem BiH. Rezultati su pokazali da svega 20,5% ispitanika u toku dana konzumira preporučenih 5 obroka. S druge strane, tješe podaci da 59,9% ispitanika povrće konzumira barem jednom dnevno, dok 54,8% ispitanika jede voće dva ili više puta dnevno. Istraživanje je pokazalo i da je želja za „savršenim“ tjelesnim izgledom sveprisutnija kod mlađih generacija. Tako je čak 22,2% ispitanika istaklo da nije zadovoljno svojom težinom, a kao rezultat 14,9% ispitanika navelo je da je trenutno na dijeti, što je najviša stopa u posljednje tri godine.

„Nestlé Zdravo! već devetu godinu učenike educira o povezanosti pravilne prehrane i tjelesne aktivnosti s dobrim zdravljem, potom ih okupljajući u Nestlé školskoj atletskoj ligi Bosne i Hercegovine, zajedno sa njihovim vršnjacima. Na ovaj način oni istovremeno uče i primjenjuju naučeno. Upravo je to jedan od ciljeva Zdravo! projekta – inspirisati i potpomoći djecu da žive zdravim životom, time dugoročno doprinoseći zdravijoj budućnosti.“ istakla je Koraljka Novina Brkić, nutricionistkinja kompanije Nestlé.

Nestlé Zdravo! dio je globalne inicijative za zdraviju djecu, koju kompanija provodi u cijelom svijetu, a koja je samo u 2019. godini obuhvatila 27,2 milliona djece. U BiH se ovaj projekat implementira već 9 godina, a u edukaciju djece do sada je uloženo više od 200.000 eura. Važnost projekta prepoznali su i Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke, te Ministarstvo prosvjete i kulture Republike Srpske.

Pored programa edukacije učenika osnovnih škola o pravilnoj ishrani i važnosti fizičke aktivnosti, koji se svake godine implementuje kao dio ovog projekta, Nestlé edukaciju najmlađih generacija nastavlja i kroz druge aktivnosti. Tako su stručnjaci ove kompanije kreirali i zabavne materijale koji roditeljima omogućavaju da s djecom kroz igru uče neke od temeljnih pravila uravnotežene prehrane. Materijali su svim zainteresiranim roditeljima dostupni na Nestlé stranicama.

Kontakt informacije:

Via Media d.o.o. Vrbaska 1, 71000 Sarajevo
T (+387 33) 72 00 20 F(+387 33) 72 00 21
press@viamedia.ba
www.viamedia.ba

ZA KORIŠTENJE USLUGE FENA.BIZ KONTAKTIRAJTE MARKETING SLUŽBU: marketing@fena.ba.

(FENA) E. F.

Vezane vijesti

Brending konferencija od jednodnevnog događaja pretvorena u petodnevnu akademiju

Još jedan domaći brend solidaran sa sugrađanima

Promocija važnosti energetske efikasnosti u svakodnevnom životu

Promo

HT Eronet predstavlja nove Samsungove uređaje A serije

Prva panel-diskusija u okviru projekta 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'

m:tel na Mostarskom sajmu: Ključan smo partner u regionalnom povezivanju zemalja Zapadnog Balkana