FENA biznis     | 23.01.2020. 12:20 |

PMI - Kompanija objavila Bijelu knjigu 'Unsmoke Your Mind'

FENA Saopćenje

Većina ljudi žele da vlade učine više kako bi smanjile stopu pušenja, navodi se u novom globalnom istraživanju PMI-a 

Kompanija je objavila Bijelu knjigu pod nazivom “Unsmoke Your Mind”, koja sadrži odgovore na izazovna pitanja o svojoj viziji budućnosti bez pušenja 

 Dok se i dalje zalaže za veću transparentnost, objektivno ispitivanje nauke i otvorenu raspravu o stvaranju odgovarajuće zakonske regulative za bezdimne alternative, Philip Morris International Inc. (PMI) objavio je na konferenciji za novinare u Davosu, u okviru Svjetskog ekonomskog foruma, novu Bijelu knjigu pod nazivom "Unsmoke Your Mind: Pragmatični odgovori na teška pitanja za budućnost bez dima“. Dokument, koji za osnovu ima nezavisno istraživanje - koje je naručio PMI i sproveo Povaddo među 17.251 odraslom osobom u dobi od 21 do 74 godine u 14 zemalja - ispituje javno mišljenje o regulatornom, naučnom i korporativnom segmentu, u svjetlu sve većeg usmjerenja PMI ka unapređivanju proizvoda bez dima, koji bi trebali što prije zamijeniti cigarete. 

Bijela knjiga pokazuje izoštren interes javnosti za otvorenom naukom i politikama zasnovanim na činjenicama u vezi s bezdimnim alternativama klasičnim cigaretama. Skoro 9 od 10 ispitanika (87 posto) smatra da „prilikom razvoja propisa, vlade, regulatori i tijela javnog zdravstva trebaju razmotriti aktuelne naučne dokaze koji se odnosi na e-cigarete i duhanske proizvode koji zagrijavaju, a ne sagorijevaju duhan.“ 

Daljnja potpora znanstvenoj utemeljenosti ovoj kategoriji jeste činjenica da se 89 posto ispitanika složilo da "prije nego što se potrošačima predstave e-cigarete i duhanski proizvodi koji zagrijavaju, a ne sagorijevaju duhan, proizvođači moraju sprovesti snažne naučne procjene svojih proizvoda." 

„Alternativni proizvodi bez dima nude zdravorazumski pristup javnom zdravstvu", rekao je Jacek Olczak, izvršni direktor PMI-a. „U vremenu kada je povjerenje u vlade i organizacije na najnižem nivou ikada, ključno je zasnivati ​​odluke na nauci i činjenicama. Za PMI, ovo istraživanje pojačava važnost transparentnosti u dijeljenju naučnih dokaza koje stoje iza naših proizvoda bez dima, čineći ih otvorenima za sve, bilo da su to vlade, regulatori, naučnici, akademici ili opća javnost." 

Iako je najbolje potpuno odustati od duhana i nikotina ili ih nikada ne početi koristiti, realnost je da postoje milioni odraslih pušača koji bi u nedostatku bolje alternative, nastavili pušiti. Nauka i tehnologija su sada stvorile ove bolje alternative, kojima odrasli muškarci i žene trebaju imati pristup. Ukoliko im se onemogući pristup tim naučno utemeljenim proizvodima, oni će i dalje nastaviti pušiti. 

Kako se broj naslova o alternativnim bezdimnim proizvodima povećava, Bijela knjiga „Unsmoke Your Mind” istražuje izazovna pitanja koja javnost danas ima o ulozi ovih proizvoda, posebno se baveći sljedećim: 

• Mi i ja: Da li društva, uopće, brinu o pušačima?

• Nauka osvjetljava, nauka zasljepljuje: Da li potrošači uzimaju naučne dokaze ozbiljno ili zanemaruju „nauku”“ samo kao još jedan marketinški trik?

• Doba nepovjerenja: Kako (ne)povjerenje utiče na stav prema bezdimnim alternativama?

• Obećanje i prijetnja novog: kako možemo biti sigurni da su inovacije bolje od onoga što zamjenjuju?

• Veliko nije uvijek loše: Postoje li ozbiljne alternative „velikom” u svijetu od 7,8 milijardi ljudi?

 

Kako biste pročitali "Unsmoke Your Mind: Pragmatični odgovori na teška pitanja za budućnost bez dima“, posjetite: www.pmi.com/UYMwhitepaper. 

Metodologija istraživanja

PMI je naručio od Povaddo LLC da sprovede internetsko istraživanje među 17.251 odraslih muškaraca i žena, u dobi od 21 do 74 godina u 14 zemalja: Argentina, Australija, Brazil, Njemačka, Hong Kong, Izrael, Italija, Japan, Meksiko, Holandija, Norveška, Rusija, Sjedinjene Američke Države i Ujedinjeno Kraljevstvo. Istraživanje je sprovedeno od 4. do 19. decembra 2019. godine na maternjim jezicima ispitanika. Studija nosi ukupnu grešku od +/- 0,75% sa intervalom pouzdanosti od 95%.
 

Philip Morris International: Donošenje budućnosti bez dima

Philip Morris International (PMI) vodi transformaciju u duhanskoj industriji kako bi stvorio budućnost bez dima i na kraju zamijenio cigarete proizvodima bez dima u korist odraslih koji bi u protivnom nastavili pušiti, društva, kompanija i dioničara. PMI je vodeća međunarodna duhanska kompanija koja se bavi proizvodnjom i prodajom cigareta, kao i proizvoda bez dima i pripadajućih elektroničkih uređaja i dodataka, i drugih proizvoda koji sadrže nikotin na tržištima izvan Sjedinjenih Američkih Država. PMI isporučuje verziju svojih bezdimnih uređaja i materijala, koju je američke Uprava za hranu i lijekove odobrila Altria Group, Inc. na prodaju u SAD-u pod licencom. PMI gradi budućnost na novoj kategoriji proizvoda bez dima, koji su, iako nisu bez rizika, mnogo bolji izbor od nastavka pušenja. Kroz multidisciplinarne mogućnosti u razvoju proizvoda, najsavremenijih uređaja i naučnih osnova, PMI nastoji osigurati da njihovi bezdimni proizvodi udovoljavaju preferencijama potrošača i rigoroznim regulatornim zahtjevima. Za više informacija posjetite www.pmi.com i www.pmiscience.com
 

ZA KORIŠTENJE USLUGE FENA.BIZ KONTAKTIRAJTE MARKETING SLUŽBU: marketing@fena.ba.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Promo

HT Eronet predstavlja nove Samsungove uređaje A serije

Prva panel-diskusija u okviru projekta 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'

m:tel na Mostarskom sajmu: Ključan smo partner u regionalnom povezivanju zemalja Zapadnog Balkana