Stranačke aktivnosti     | 09.08.2019. 14:10 |

Saopćenje za javnost SDS-a

FENA Saopćenje

SDS: Spriječiti izmještanje carinskog teminala na Rači


Srpska demokratska stranka podržava špeditere i prevoznike koji se protive jednostranoj odluci Uprave za indirektno oporezivanje BiH da poslove sa carinskim terminalom na Rači dodijeli privatnoj firmi, izjavio je danas Zoran Vidić, poslanik SDS u Narodnoj skupštini Republike Srpske.

On je na konferenciji za medije, koju je održao zajedno sa predstavnicima udruženja prevoznika i špeditera, poručio da će SDS zajedno sa njima istrajati u sprječavanju izmještanja postojećeg terminala na Rači.

„U interesu špeditera i prevoznika je da terminal nastavi s radom na postojećoj lokaciji i sve što UIO treba uraditi je da im poboljša uslove rada, a oni rade suprotno od toga“, kazao je Vidić.

Postavlja se i pitanje, dodaje on, zašto bi UIO jednostavno napustila postojeću lokaciju u koju je uloženo toliko navca i otišla u neki privatni prostor odričući se tako značajnog dijela prihoda.

Upozorio je da se carinski terminali žele dati privatnim firmama gdje se otvara široko polje za koruptivne radnje.

„Način na koji je UIO raspisala konkurs za novi terminal je pun nelogičnosti koje ukazuju da je sve urađeno da posao može dobiti samo jedan ponuđač. Poziv je raspisan u julu i kako je moguće da neko, osim lica koje već ima izgrađen objekat, obezbijedi sve opšte i posebne uslove koje nameće UIO za svega mjesec dana. Ti uslovi podrazumijevaju građevinske dozvole koje se ne mogu dobiti ni za godinu dana“, kazao je Vidić.

Nikola Grbić, predsjednik Udruženja za unutrašnji i međunarodni transport je rekao da bi najavljenim izmještanjem terminala na lokaciju udaljenu oko 20 kilometara od postojeće, prevoznici imali dodatne troškove od oko 100 KM po svakom vozilu i da se u to ne bi mogli uklopiti.

On je kaže da zbog nebrige UIO granični prelaz Rača sada liči ne smetljište i da je u takvo stanje namjerno doveden kako bi to bio izgovor izmještanje na privatni terminal.

„Nezamislivo je da u današnje vrijeme jedan ovakav objekat nema pitku vodu i mokre čvorove“, istakao je Grbić.

Navodi da privatni terminal na koji UIO namjerava izmještanje nije ni blizu kapaciteta postojećeg terminala.
„Na ovom terminalu može stati do trista kamina i jedan je od najvećih u BiH dok sporni privatni terminal, ima kapaciteta za svega 40 kamiona“, kaže Grbić.

Predstavnica špeditera sa Rače Radmila Koprivica je poručila da loše održavanje terminala nikako ne može biti razlog za njegovo izmještanje.

„Položaj novog terminal će na nas negativno uticati na finansiskom smislu jer bi morali iznajmljivati nove kancelarije. Postupak carinjenja bi se dodatno zakomlikovao jer se moraju raditi dvije procedure što znatno povećava troškove rada“, kazala je Koprivica i dodala da će svi ti troškovi dovesti do zatvaranja pojedinih špedicija i gubitka radnih mjesta.

Napomena: Fena se ograđuje od objavljenih informacija u ovoj rubrici i odgovornost za njihov sadržaj snose isključivo njihovi autori, odnosno pošiljatelji.

(FENA) D. V.

SDS

Vezane vijesti

Saopćenje za javnost SDS-a

Saopćenje za javnost SDS-a

Saopćenje za javnost SDS-a

Promo

Obuka za CNC operatere u Tehnološkom parku INTERA

M:tel: Savršena kombinacija – Huawei telefon i pametni sat s popustom

M:tel: Stiglo nam je Proljeće!