SARAJEVO, 28. marta (FENA) - Godišnja analiza iz oblasti upravljanja personalom Ministarstva obrane i Oružanih snaga Bosne i Hercegovine (OSBiH) za 2018. godinu, održana je danas u Domu OSBiH.
Uz prisustvo predstavnika svih organizacijskih cjelina MOBiH-a i Zajedničkog štaba OSBiH, konferencijom je predsjedao pomoćnik ministra obrane BiH za upravljanje personalom Sead Muratović.
Na skupu su sudjelovali i generalni inspektor MOBiH-a brigadni general Mirsad Ahmić, parlamentarni vojni povjerenik Boško Šiljegović, kao i samostalni izvršitelj za pitanja obrane i civilnog zapovjedništva nad OS BiH u Predsjedništvu BiH Ranko Ninković.
Konstatirano je da su težišne aktivnosti Sektora za upravljanje personalom MOBiH-a u protekoj godini bile usmjerene na popunu vojnog osoblja, školovanje, usavršavanje i rješavanje radno-pravnog statusa pripadnika MO i OSBiH, razvijanje rodne ravnopravnosti, kao i ažuriranje i izrada podzakonskih akata na području upravljanja osobljem.
U 2018. godini u djelatnu vojnu službu primljeno je 77 oficira, 26 podoficira i 595 vojnika.
Pokrenute su aktivnosti za prijem ljekara u djelatnu vojnu službu, a u 10 zemalja za školovanje na vojnim akademijama upućena su 64 kadeta.
- U narednom periodu sve nadležne institucije Bosne i Hercegovine moraju se snažno truditi da Ministarstvo obrane i Oružane snage BiH budu i ostanu poželjan poslodavac - istaknuo je Muratović.
Paralmentarni vojni povjerenik Boško Šiljegović naglasio je uspješnu suradnju sa MO i OSBiH na polju zaštite ljudskih prava djelatnih vojnih osoba.
Istaknuo je i važnost poštivanja svih prinadležnosti koje sljeduju pripadnike OS BiH, posebno pri obavljanju dodatnih dužnosti.
Zaključeno je, pored ostalog, da će se nastaviti aktivnosti promocije vojnog poziva i zadržavanja postojećih ljudskih potencijala; provedba programa tranzicije otpuštenog vojnog osoblja, kao i programa zaštite mentalnog zdravlja pripadnika MO i OSBiH, te ostalih progama u suradnji s partnerskim i prijateljskim zemljama, saopćio je Ured za odnose s javnošću MOBiH.
(FENA) E. F.