Bosna i Hercegovina     | 19.06.2018. 16:08 |

KCUS - Na KUM-u u toku Bajrama pružena usluga za 633 pacijenta

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 19. juna (FENA) - Klinika urgentne medicine Kliničkog centra Univerziteta Sarajevo u toku Bajrama radila je nesmanjenim tempom. Pružena je usluga za 633 pacijenta, od čega  je 241 u internističkoj, a 392  u hirurškoj ambulanti.

Glavna sestra KUM-a Senada Džebo ponosna je na posao koji radi.

- Mi smo navikli na hitna stanja i ne bi mogli zamisliti da radimo negdje drugo. Istina je da je posao težak, ali ga volimo. Zahvaljujući menadžmentu malo smo rasterećeni ponedjeljkom i petkom, mada radimo i tim danima za pacijente iz suosnivačkih kantona i pružamo tercijarni nivo usluge za sve pacijente. Tim danima detaljno čistimo prostore i aparate, vrše se opravke ako je potrebno, nešto je manji priliv pacijenata pa samo tad i možemo. U prosjeku dnevno imamo 250 - 300 pacijenata - kaže Džebo.

KUM je formiran 1994., a na sadašnju lokaciju preseljen je 2005. godine.

- KUM je klinika u kojoj smo zatekli potpuni nered i nedostatak sredstava za rad. Nije bilo elementarnih lijekova, kao uostalom i u cijelom KCUS-u. Cifra zaliha iznosila je nevjerovatnih 12 miliona KM, ali u zalihama ničega što nam treba. Brzo smo se snašli, osnovno kupili i nastavili sa uspješnim radom. Imamo definisanu strategiju rada i razvoja, dobro osoblje, vrijedno radimo i rezultati neće izostati. Naš cilj je aktivirati i rad u operacionim salama KUM-a za hitne slučajeve. Osoblje koje bude zapošljavano za potrebe KUM, svi koji dobiju specijalizaciju urgentne medicine radit će na toj klinici - rekla je generalna direktorica prof. dr. Sebija Izetbegović. 

Po riječima predsjednika Komisije za poboljšanje kvaliteta Amera Ovčine rad KUM-a je znatno unaprijeđen uspostavljanjem i primjenom strateških dokumenata kvaliteta (klinički putevi, standardne operativne politike i procedure, kontrolne liste i sl.) koje su u znatnoj mjeri doprinijele uspostavljanju nove organizacijske kulture i poslovanja.

- Uspostavljena je dobra interna komunikacija između klinika, posebno kad su u pitanju kriteriji i odlučivanja o hospitalizaciji urgentnih pacijenata. Cilj je da se pacijentu na jednom mjestu pruži potpuna medicinska podrška, te donese zajednička odluka od multidisciplinarnog tima vezano za dalji tretman i njegu. Kvalitet i sigurnost zdravstvenih usluga znatno je poboljšan provođenjem kontinuiranih internih edukacija, te edukacija organiziranih od drugih zdravstvenih ustanova i organizacija kako za ljekare, tako i za medicinske sestre-tehničare - rekao je Ovčina, saopćeno je iz  KCUS-a. 

Osoblje KUM-a ulaže značajan trud u cilju uspostavljanja kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga, što pokazuju i rezultati periodičnih anketnih istraživanja o zadovoljstvu pacijenata pruženim zdravstvenim uslugama, gdje je broj zadovoljnih veći od 80 posto.                                                                                                                                 

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

KCUS - Uspješno održan prvi međunarodni VATS workshop

VKBI - Vlada FBiH hitno treba riješiti imenovanje upravljačkih struktura KCUS

Federalno ministarstvo zdravstva nije dalo suglasnost za imenovanje generalnog direktora KCUS-a

Promo

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu

M:tel: Aktivirajte m:tel uslugu i uzmite 5 GB mobilnog interneta