BANJA LUKA, 14.aprila (FENA) - Druga regionalna digital marketing konferencija pod nazivom „Konverzija“ otvorena je jutros u Banjoj Luci.
„Konverzija“ je okupila oko 250 učesnika i 20 predavača iz regiona i Evrope. Fokus ovogodišnjeg skupa je na tri oblasti: SEO (optimizacija za pretraživače), Facebook i Google oglašavanje, te analitika, naveli su organizatori, agencije Grape i SEO.ba.
Cilj je, kako su saopćili, dijeljenje znanja, novih strategija te iskustava marketing stručnjaka koji su ostvarili zapažene uspjehe na regionalnom ali i svjetskom tržištu.
- Prošlogodišnja 'Konverzija' je pokazala da postoji veliki interes i potreba za ovakvim događajima. Ono po čemu se posebno izdvojila od ostalih konferencija jeste isključiv fokus na dijeljenju znanja provjerenih i potvrđenih stručnjaka iz relevantnih oblasti, bez sponzorskih ili dosadnih predavanja, kao i aktuelnost predstavljenih tema, tako da je jedno sigurno – nakon 'Konverzije' će svi učesnici biti u toku sa najnovijim trendovima iz svijeta marketinga - rekao je Nedim Šabić, jedan od organizatora konferencije.
Neka od poznatih imena koja će sa prisutnima podijeliti svoje dugogodišnje iskustvo su Miroslav Varga (sertifikovani Google AdWords stručnjak i oficijelni Google predavač u regionu), Dragan Varagić (online strateg) te Ivan Bildi (priznati Facebook stručnjak).
Otvaranju konferencije prisustvovao je gradonačelnik Banje Luke Igor Radojičić, koji je naglasio da se „Konverzija“ nalazi u zvaničnom programu obilježavanja Dana grada „Proljeće u Banjoj Luci“.
Ove godine na “Konverziju”, osim regionalnih stručnjaka dolaze i dva inostrana predavača – Patrick Dermak iz Njemačke, koji je sa svojom kompanijom direktni Facebook partner, kreator najprodavanijeg Facebook kursa na Udemy platformi, te Fabian Rossbacher, inače organizator najveće SEO konferencije u Njemačkoj i uspješan preduzetnik u e-commerce sektoru.
(FENA) H. D.