FENA biznis     | 29.01.2018. 15:17 |

Gorenje #simplyfans pokret ujedinio rukometne navijače u Evropi

FENA Saopćenje

Gorenje #simplyfans pokret ujedinio rukometne navijače u Evropi 

Gorenje je bilo ponosni sponzor Evropskog rukometnog prvenstva EHF EURO 2018, koje se završilo u nedjelju, 28. januara, pobjedom reprezentacije Španije. Dodatni doprinos Gorenja ovom specijalnom događaju bila je i posebna promotivna kampanja #simplyfans, sa kojom se nastojalo izbrisati granice i ujediniti navijače sporta iz cijele jadranske regije. To su i  uspjeli tako što su preko 700 rukometnih navijača iz Slovenije, Hrvatske, Crne Gore, Makedonije, Srbije i Bosne i Hercegovine doveli u Hrvatsku sa specijalnim #simplyfans navijačkim autobusom da posmatraju uživo utakmice Evropskog rukometnog prvenstva EHF EURO 2018. 

Gorenje #simplyfans pokret ujedinio rukometne navijače cijelog regiona

Kroz #simplyfans pokret, Gorenje je ohrabrilo sve rukometne entuzijaste svih nacionalnosti, kultura, i uvjerenja da navijaju ne samo za svoje timove, nego da navijaju za posvećenost, sport, i igrače, te da uživaju u rukometnoj igri. Poruka kampanje “Navijajmo zajedno. Navijajmo za rukomet,” je definitivno odjeknula.

 #simplyfans ambasador, Ivano Balić, glavna zvijezda na Gorenje štandu u Areni Zagreb

Glavna zvijezda Gorenje promotivnog štanda na finalu u Areni Zagreb je bio Ivano Balić, bivši hrvatski rukometaš, koji je dvaput izabran za najboljeg igrača godine od Međunarodne rukometne federacije. Rukometni navijači u Areni su odmah prepoznali hrvatsku rukometnu legendu i željeli su da se upoznaju i naprave selfi sa njim. Pošto je njegovo mišljenje još uvijek značajno u rukometnom svijetu, privukao je i dosta medijske pažnje. Ivano vjeruje u važnost sportskog duha, ne samo na terenu nego i na tribinama među navijačima. Uživao je u posmatranju finalne utakmice prvenstva iz specijalne Gorenje VIP lože.

 EHF EURO 2018 je osnažilo Gorenje brend

Partnerstvo na najvišem nivou evropskog rukometa donijelo je Gorenju još veću prepoznatljivost u regionu i na svim ključnim tržištima. Gorenje je prikazano na svim utakmicama širom svijeta – u  30 zemalja u Evropi i 47 zemalja širom svijeta. Pošto su zemlje sa najjačim rukometnim timovima ujedno i najvažnija tržišta Gorenja, sponzorstvo EHF EURO 2018 će izuzetno doprinjeti u postizanju ambicioznih rezultata na ovim tržištima. Pored ovog, utakmice su bile i odličan prostor za povezivanje sa strateškim međunarodnim partnerima. Na kraju EHF EURO 2018 iz Gorenja poručuju: »U Gorenju podržavamo profesionalne sportiste i to ćemo nastaviti raditi. Sportska sponzorstva bez dvojbe doprinose prepoznatljivosti robne marke Gorenje na međunarodnim tržištima i baziraju se na dva stupa: sponzorstvo nordijske reprezentacije Slovenije i rukometno sponzorstvo. Ubijeđeni smo da sportisti, zbog svog napornog rada i misije, zaslužuju našu podršku. Nastavit ćemo sa proslavama njihovih pobjeda, i biti uz njih i kada gube, jer dijelimo iste vrijednosti i isti sportski duh. « 

ZA KORIŠTENJE USLUGE FENA.BIZ KONTAKTIRAJTE MARKETING SLUŽBU: marketing@fena.ba.

(FENA) E. F.

Vezane vijesti

Gorenje zatvara fabriku u Zaječaru

Gorenje obustavlja proizvodnju na dva tjedna zbog epidemije

Gorenje ove godine planira visok gubitak, iduće godine dobit

Promo

Obuka za CNC operatere u Tehnološkom parku INTERA

M:tel: Savršena kombinacija – Huawei telefon i pametni sat s popustom

M:tel: Stiglo nam je Proljeće!