Bosna i Hercegovina     | 24.01.2018. 13:43 |

Završna konferencija projekta fokusiranog na upravljanje ljudskim resursima

FENA Muamer Selimbegovic

SARAJEVO, 24. januara (FENA) - Unapređenje upravljanja ljudskim resursima i kompetencija državnih službenika unutar institucija jedan je od najznačajnijih segmenata reforme javne uprave u Bosni i Hercegovini, koji, između ostalog, podrazumjeva pružanje kvalitenijih usluga, inovativan pristup stručnom usavršavanju i korištenje savremenih tehnoloških dostignuća.

Ocijenjeno je to danas u Sarajevu u sklopu završne konferencije projekta „Unapređenje procesa analize potreba i evaluacije efekata obuke“, upriličene u organizaciji Ureda koordinatora za reformu javne uprave i u saradnji s implementatorima projekta - „Ibusiness d.o.o. Istočno Sarajevo“ i „Net-pro d.o.o. Brčko“.

Koordinator za reformu javne uprave Dragan Ćuzulan novinarima je kazao da se radi o projektu koji je realiziran tokom 12 mjeseci na sva četiri upravna nivoa (državni, dva entitetska i Brčko distrikt BiH) i kojim je obuhvaćeno više od 250 državnih službenika te 22 trenera, koji su educirani u skladu s najvišim standardima.

- Državni službenici nisu više redukovani samo na 'golo administriranje' i na obavljanje administrativno-tehničkih poslova, nego se traži certifikovano znanje i značajne kompetencije, pogotovo u vremenu digitalizacije javne uprave - kazao je Ćuzulan.

Istovremeno, iskazao je zadovoljstvo povodom uspješne realizacije projekta, kao i očekivanih rezultata orijentiranih ka osposobljavanju menadžera za upravljanje ljudskim potencijalima u svim institucijama, "što i jeste jedan od osnovnih reformskih ciljeva".   

Na značaj ljudskih resursa ukazao je i ekspert Ranko Markuš, koji je kao ključni stručnjak angažiran u sklopu spomenutog projekta, potcrtavši da se radi o osnovnom resursu u sklopu javne uprave

Dodao je da podizanje kvaliteta na tom planu podrazumjeva stalnu edukaciju u skladu s utvrđenim strateškim okvirom za modernizaciju javne uprave, uključujući procjene potreba za obukama i evaluaciju njihovih efekata, a sve u funkciji unapređenja efikasnosti državnih službenika u okviru njihovih radnih mjesta i neposrednog radnog okruženja.

Markuš podsjeća da su rezultati realiziranog projekta - utvrđivanje metodologije i izrada priručnika koji će moći koristiti menadžeri obuka, odnosno kontakt-osobe, ovisno od upravnih nivoa na kojima bude primjenjivan.    

Implementacijom projekta „Unapređenje procesa analize potreba i evaluacije efekata obuke“              kreiran je model za procjenu spomenutih parametara, testiran u četiri institucije - Agenciji za rad i zapošljavanje BiH, Republičkom zavodu za statistiku RS, Ministarstvu za rad, socijalnu politiku i izbjeglice Zeničko-dobojskog kantona i Odjelu za stručne i admninistrativne poslove Brčko distrikta BiH.

Između ostalog, projektom su definirane procedure i instrumenti za povezivanje procesa analize potreba obuke i evaluacije efekata obuke s rezultatima drugih aktivnosti menadžmenta ljudskih resursa, poput godišnjeg ocjenjivanja ili kompetencijskog okvira.

(FENA) M. B.

Vezane vijesti

OSCE podržao nastavak reforme nastavnih planova i programa za osnovne i opće srednje škole u ZDK

Danas sedmi sastanak Posebne skupine za reformu javne uprave između EU i BiH

Sutra sedmi sastanak Posebne skupine za reformu javne uprave između EU i BiH

Promo

Generalnoj direktorci kompanije m:tel Jeleni Trivan uručeno priznanje Zlatni grb grada Banjaluka

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu