Magazin     | 14.09.2023. 11:55 |

Djeca u BiH ljeto provela uz YouTube gledajući crtane, serije i igrice

FENA Promotivni tekst, Foto/ PRIME

SARAJEVO, 14. septembra (FENA) - Nova Kaspersky studija u okviru programa sigurnosti djece (Kaspersky Safe Kids) otkrila je koji su to najgledaniji dječji sadržaji bili YouTube platformi u periodu juni - august 2023. godine. Kad su u pitanju crtani, apsolutni svjetski hit bila je serija Skibidi Toilet. Lacey's Flash Games su bile najtraženiji pojam među igricama, a kineske dramske serije We Fall in Love i Love Forever Young su dominirale u svojoj kategoriji.

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.ba.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Agencija Prime Communications s podkastom Nauka govori u finalu za zlatnu IPRA nagradu

Počelo uručenje obavještenja i polisa članovima Penzijskog plana Vlade RS

U narednih pet godina BiH planira da napustiti svaki treći stanovnik

Promo

Generalnoj direktorci kompanije m:tel Jeleni Trivan uručeno priznanje Zlatni grb grada Banjaluka

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu