FENA biznis     | 24.01.2022. 11:28 |

Kuharski dvoboj - Amra Džeko i Almir Mukača u Avanturi od A do Zdravo!

FENA Saopćenje, Foto/ Saopćenja

Kuharski dvoboj: Amra Džeko i Almir Mukača u Avanturi od A do Zdravo!

Podrška uravnoteženoj prehrani i pametnijem pristupu kupovini namirnica

Kao završni događaj kampanje Avantura od A do Zdravo!, Nestlé je priredio poseban kuharski dvoboj. Učesnici izazova bili su ambasadorica projekta Zdravo! Amra Džeko i poznati bh. kuhar Almir Mukača.  Njihov zadatak je bio da za 45 minuta naprave brz, ukusan i uravnotežen obrok, služeći se isključivo ostacima hrane iz svog frižidera. Svoje su kulinarske poduhvate prenosili live na svojim Instagram profilima,Nestlé, koji je posvećen edukaciji i odgajanju zdravijih generacija, ovaj je put u fokusu projekta Zdravo! stavio i smanjenje otpada od hrane.

Prema posljednjem izvještaju Ekološkog programa UN-a (UNEP), jedan građanin BiH u prosjeku baci 83 kilograma hrane godišnje. Trećina ovog otpada rezultat je spremanja preobilnih obroka. Kao praktičnu podršku pametnom i planskom pristupu našoj prehrani, Nestlé je pripremio Zdravo! Listu namirnica, izvor inspiracije za spremanje sedmičnog menija baziranog na osnovnim postulatima pravilne prehrane - raznolikosti, ravnoteži i umjerenosti. Lista sadrži preporučene sedmične količine žitarica i ugljikohidrata, voća i povrća; mlijeka i mliječnih proizvoda; mesa, ribljih proizvoda, jaja i mahunarki; te ulja i masti.

„Planska kupovina namirnica nameće se kao logično rješenje sa više aspekata: nutritivnog, zdravstvenog, ekološkog i ekonomskog. Savjetujem svima da planiraju svoju sedmičnu kupovinu, koja im je olakšana kroz Zdravo! Listu namirnica, prvi korak na putu do  uravnoteženih, zdravih obroka za naše porodice“, pojasnio je kuhar Almir Mukača.

Kako bi svoju publiku dalje usmjerili ka uravnoteženom unosu hrane, naši su učesnici preporučili i Tanjir pravilne prehrane/Nutriporcija, koji upućuje na ispravne omjere različitih grupa namirnica na tanjiru, kojim se zadovoljava dnevna potreba za nutrijentima. Nutriporcija je korištena prilikom kreiranja digitalne Kuharice Zdravo kuhaj!, dostupne za preuzimanje na ovom linku.  Kuharica je bogata mnoštvom recepata za uravnotežene i zabavne obroke, u čijem su kreiranju učestvovale poznate mame, među kojima je i Amra Džeko, uz korisne savjete nutricionistkinje.

O odnosu prema prehrani u svojoj porodici, ambasadorica projekta Zdravo! Amra Džeko kaže: „Želim da moja djeca poštuju hranu. Trudim se da u svom pristupu ne budem previše ozbiljna, jer je kuhanje sa djecom prije svega zabavno i opuštajuće. Sve se to može postići kroz igru, pa im tako postavim pitanje - šta možemo napraviti od ostataka jučerašnjeg pileta? Da li da napravimo supu, pitu ili salatu? Ili nešto sasvim novo? Pružam im priliku da i sami budu kreativni i osmišljavaju svoja jela, pri tom se koristeći ostacima od jučerašnjeg ručka.“

Avantura od A do Zdravo! je dio projekta Zdravo!, posvećenog edukaciji djece, roditelja i nastavnika o važnosti balansirane prehrane i fizičke aktivnosti. Projekat podstiče zdrav način života pružanjem savjeta, kreiranjem jelovnika i davanjem praktičnih demonstracija vježbi za djecu. U fokusu našeg kuharskog dvoboja bila je potreba smanjenja otpada od hrane, kao i potreba za racionalnijim pristupom prehrani i kupovini namirnica.

Više informacija pronađite na nestle.ba.

Za dodatne informacije kontaktirajte:

                                                                                                                 Milica Milanović, Menadžerica korporativnih poslova – Nestlé Adriatic

e-mail: milica.milanovic@rs.nestle.com | mob : +381 64 13 22 454

Nestlé Adriatic S d.o.o. Bulevar Milutina Milankovića 11A, 11070 Novi Beograd

NESTLÉ U ZAJEDNICI

·          Kompanija Nestlé u svom portfelju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija

·          Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Slovenije, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa

·          Diljem svijeta, kompanija ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin)

·          U posljednjih pet godina, više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i izravno utjecalo na daljnji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača

·          U posljednjih deset godina, kroz projekt Zdravo!, kompanija je investirala više od 400.000 KM u edukaciju o prehrani
 

 

ZA KORIŠTENJE USLUGE FENA.BIZ KONTAKTIRAJTE MARKETING SLUŽBU: marketing@fena.ba.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Glovo predstavio 'mapu' svoje protekle godine kroz statističke podatke

Nestlé i poznati bh. atletičari predstavljaju seriju vježbi za najmlađe

Nestlé podržava bh. umjetnike

Promo

Generalnoj direktorci kompanije m:tel Jeleni Trivan uručeno priznanje Zlatni grb grada Banjaluka

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu