Bosna i Hercegovina     | 15.05.2020. 10:43 |

Via Media - Brending konferencija od 18. do 22 maja, u digitalnom formatu

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 15. maja (FENA) – Jedna od tema kojom će baviti učesnici desetog izdanja Brending konferencije odnosi se na „fake news“, odnosno analizu širenja lažnih vijesti.   

- Nažalost, nije samo koronavirus dosegao razmjere pandemije. Svjedočimo još jednoj, podjednako opasnoj pandemiji, koju je vrlo teško kontrolisati. Riječ je o, kako je popularno nazivaju, infodemiji, odnosno pandemiji lažnih vijesti – navode iz agencija Via Media koja organizuje ovu konferenciju.

„Fake news“ je pojam s kojim se sve češće susrećemo u našoj svakodnevici. Sa svih strana smo bombardovani vijestima, pa postaje sve teže razlučiti koje su prave, a koje lažne. Od 2015. godine, kada je predsjednik Amerike Donald Trump dao veliku popularnost samom izrazu, obilježavajući sve vijesti koje mu se nisu dopale kao „fake“, pa do danas, kako navode iz Via Medie, vidimo da je osnovna osobina ovih vijesti eksponencijalno širenje.

Potreba da se pronađe inovativno rješenje za kreiranje sigurnog medijskog prostora u ovom periodu pokazala se jačom nego ikad. Iz Via medie dodaju da je lista pitanja koja se nameću korisnicima medija u svim društvenim sferama beskonačna, a vrijeme da na njih krenemo tražiti odgovore je „pet do dvanaest“.

U tu svrhu, Brending konferencija će ugostiti regionalno poznatu medijsku ličnost, osobu koja nema „dlake na jeziku“, naročito kad je u pitanju razlučivanje istine od laži, Ivana Ivanovića. Kroz svoj, po pitanju kvaliteta i popularnosti, nedodirljivi show “Veče sa Ivanom Ivanovićem“, kako navode iz Via Medie, on permanentno demonstrira hrabrost, duhovitost, posvećenost, talenat i znatiželju. Uvijek je spreman da se, na svoj ležeran i šarmantan, ali istovremeno dubok i pronicljiv način, uhvati u koštac sa svim društvenim situacijama. Već godinama, svojim britkim umom i riječju, bez greške dijagnosticira sve društvene probleme i anomalije.

- Takav čovjek nam treba, da nas provede kroz more informacija i dezinformacija, te nam otkrije kako da se zaštitimo od pandemije lažnih vijesti. Upravo to će, na desetoj, jubilarnoj Brending konferenciji, učiniti Ivan Ivanović, jer ćemo biti u prilici da u razgovoru s njim ovu temu detaljno pretresemo. Zahvaljujući svom višegodišnjem iskustvu u medijima, te činjenici da se profilisao u jednu od relevantnijih TV ličnosti naših prostora, Ivan Ivanović je, kao rijetko ko, proniknuo u tajne medijske industrije - navodi se u saopćenju.  

Agencija Via Media odlučila je da deseto izdanje Brending konferencije ne otkazuje, nego da ga održi u digitalnom formatu. Pod upečatljivim sloganom „The Show Must Go On“, Brending konferencija ove godine postaje BK Online Week – platforma,  koja će trajati pet dana, od 18. do 22. maja,  u seriji potpuno besplatnih webinara i intervjua.

 - Via Media ne postavlja pitanje da li ćemo, nego kako ćemo nastaviti dalje. A na njega će nam ove godine odgovarati najveći svjetski i regionalni stručnjaci, među njima i Ivan Ivanović. Besplatno učešće osigurajte na www.branding.ba. - saopćeno je iz agencije Via Media. 

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Via Media i Bingo najuspješniji na vodećem digitalnom festivalu u regiji

Via Media najnagrađivanija agencija u BiH

Via Media apsolutni pobjednik na Sempl-u

Promo

HT Eronet predstavlja nove Samsungove uređaje A serije

Prva panel-diskusija u okviru projekta 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'

m:tel na Mostarskom sajmu: Ključan smo partner u regionalnom povezivanju zemalja Zapadnog Balkana