Ekonomija     | 24.04.2020. 22:26 |

Na webinaru u organizaciji Univerziteta u Mostaru više od 100 studenata

FENA Saopćenje

MOSTAR, 24. aprila  (FENA) – Da društvene mreže ne služe samo za zabavu i druženje, već da služe i u poslovanju -bila je tema na gostujućem predavanju Adija Đukića, jednog od digitalnih marketing stratega, a predavanju je prisustvovalo više od 100 studenata Fakulteta informacijskih tehnologija, Poslovne informatike, Ekonomskog fakulteta, Dizajna interijera i Turizma iz Mostara, dok je predavanje održano preko platforme Microsoft Teams, navodi u saopćenju prof. dr. Veldin Ovčina prorektor za finansije Univerziteta "Džemal Bijedić" u Mostaru.

O digitalnom marketingu u funkciji poslovnog uspjeha, online poslovanja i povezivanja sa potrošačima govorio je Đukić.

 -Ako imate dobru ponudu i pametnu online strategiju, nikada nije bilo lakše napraviti uspješnu priču i povećati profit. Uz mala ulaganja ali dobru ideju, puno rada i pravilnu strategiju vrlo lako se mogu postići značajni rezultati. Ukoliko stvorite lošu online reputaciju, vi ste zauvijek zatvorili vrata i online i offline priči. Svaki proizvod ili usluga ima svoju originalnu priču, time i jedinstven pristup u online oglašavanju i odabiru kanala i kreativnog koncepta – rekao je  predavač na webinaru.

Naglasio je da je karijera u digitalnom marketingu postala jedna od najpoželjnijih karijera današnjice, i dokle god postoji volja i spremnost za istraživanje novih aktivnosti i prilagođavanje promjenama kada i gdje je to potrebno, praktički nema načina da se izgubi na ovom području profesionalnog djelovanja.

Na raspolaganju su Facebook, Google kao i mnoge druge platforme za oglašavanje, preko kojih se može izgraditi uspješan mali biznis uz podršku interneta i oglašavanja. Relativno brzo i bez ulaganja mnogo novca.

-Nadam se da će današnje predavanje nešto i koristiti i da će neke od onih koji nisu sigurni u kojem pravcu da odu usmjeriti u pravcu digitalnog marketinga jer je to jednostavno branša kojoj je svijetla budućnost, a uspjeh je zagarantovan. Naravno uz puno rada, truda i učenja - rekao je Adi Đukić.

Studenti koji su učestvovali u webinaru dobili su priliku da se suoče sa problemima i poteškoćama prilikom razvoja biznisa, kao i da se upoznaju sa novim i najprofitabilnijim poslovnim alatima, koji sa sigurnošću donose korist i zaradu. Tokom predavanja studenti su učestvovali u diskusiji iznoseći vlastite stavove, a i nedoumice koje su tražile odgovor marketinškog stručnjaka. Osim novih saznanja i velikog broja zainteresovanih na održanom webinaru, bila je očita ugodna društvena atmosfera, što je u ovom kriznom periodu dodatno pojačalo efektivnost i ambicijuza iskustvom i radom.

Webinar koji je održao osnivač Agencije WEB Studio Mostar, Adi Đukić, pokazao je  mladim istraživačima da mogu, znaju, i hoće da se edukuju i da nastave biti proaktivni, kao i da iskoriste svoje vrijeme na najbolji način, kako u edukativne svrhe, tako i u buduće poslovne svrhe, navodi prorektor Ovčina.

(FENA) B. D.

Vezane vijesti

Održana radionica za roditelje, bake i djedove o sigurnosti na društvenim mrežama

Platforme društvenih mreža X i X Pro pretrpile prekide širom svijeta

Stupa na snagu Zakon o digitalnim uslugama koji donosi strožije standarde na društvenim mrežama u EU

Promo

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu

M:tel: Aktivirajte m:tel uslugu i uzmite 5 GB mobilnog interneta