Ekonomija

Preduzete mjere zaštite zaposlenika i klijenata Addiko banke

Saopćenje, Foto FENA/Addiko Bank d.d.

SARAJEVO,  20. marta (FENA) - Addiko banke u BiH implementirale su niz mjera zaštite, ali i olakšica za svoje klijente, kako bi doprinijeli sprječavanju širenja epidemije koronavirusom, te ohrabrili svoje klijente da ostanu u kući.

Za klijente je kreirana posebna podstranica u okviru postojeće web stranice, u okviru koje mogu dobiti aktuelne informacije o stanju poslovne mreže i bankomata, digitalnim servisima banke koji su im na raspolaganju, te sve druge relevantne informacije. Te se informacije ažuriraju na dnevnom nivou i kontinuirano se prilagođavaju uputstvima i preporukama nadležnih institucija.

 - U ovom trenutku ne postoje značajne poteškoće u funkcionisanju osnovnih proizvoda i usluga banke. S tim u vezi, Addiko Bank i dalje redovno odobrava kredite, no, imajući u vidu objektivnu situaciju i novonastale okolnosti, realno je za očekivati da dinamika prihvata i obrade kreditnih zahtjeva, može biti nešto usporenija. Naša preporuka je da klijenti koriste mogućnost online apliciranja za kredit, putem stranice Asisitirana prodaja. Zaposleni banke kontaktirat će klijente u najkraćem roku, kako bi dalje procesuirali njihov zahtjev -navode iz Addiko banke.

Poslovnice Addiko banke rade skraćeno radno vrijeme i svakodnevno se dezinfikuju. Kao dodatni podsticaj klijentima, fizičkim licima, da ostanu u svojim kućama i bankarske transakcije vrše putem digitalnih servisa, Addiko banka je u periodu od 18. marta do 30. aprila ukinula naknade za sva plaćanja učinjena uslugama internet i mobilnog bankarstva ove banke.

Kako bi zaštitile svoje klijente, ali i svoje zaposlene, Addiko Bank ad Banja Luka i Addiko Bank dd Sarajevo napravile su preraspodjelu načina rada, obezbijedile sredstva za dezinfekciju u poslovnicama, te preduzele i ostale mjere po instrukcijama nadležnih institucija, a u cilju pružanja brze, sigurne, jednostavne i jasne bankarske usluge.

Podsjećaju klijente da su digitalni servisi u ponudi Addiko banke: Addiko Mobile – mobilno bankarstvo, Addiko EBank – internetsko bankarstvo, Addiko Chat Banking na Viberu, te usluga online apliciranja za kredit – Asistirana prodaja. Pozivamo svoje klijente da ukoliko nisu u mogućnosti plaćanje izvršiti digitalnim putem, koriste svoje beskontaktne Mastercard platne kartice, kod kojih dodatno (za transakcije do 30 KM) nije potrebno ukucavanje PIN-a. Za podizanje novca, umjesto na šalteru Banke, građanima je na raspolaganju više od 130 Addiko bankomata, širom Bosne i Hercegovine.

Addiko kontakt centar je također dostupan klijentima za sve nedoumice ili dodatne informacije o uslugama Addiko banke, na brojeve Addiko Bank dd Sarajevo 033/866 666, te Addiko Bank ad Banja Luka 051 951 000.

(FENA) M.B.