SARAJEVO, 4. decembra (FENA) - Radionica prenosa znanja DiaWorks održana je u Biznis centru bh. dijaspore.
Tema pete radionice DiaWorks je bila "Važnost dizajna i brenda u razvoju biznisa", a predavači su bili eksperti iz ove oblasti Filippo Tattoni-Marcozzi i Saša Vidaković.
Filippo Tattoni-Marcozzi, direktor FTMAdvisory, priznati međunarodni savjetnik za umjetnost, pokazao je interesovanje za podršku lokalnim kreativnim inicijativama, projektima i institucijama koje su usmjerene na umjetnost i kulturu u Bosni i Hercegovini.
Saša Vidaković je studirao na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu. Nakon preseljenja u London 1991. godine, radio je kao dizajner i kreativni direktor za neke od najpoznatijih međunarodnih agencija za dizajn i brending. Karijera ga je odvela u Milano, u Italiji, gdje je dugi niz godina bio kreativni direktor jedne globalne agencije za brendiranje.
Po povratku u London, osnovao je SVIDesign, konsultantsku kuću fokusiranu na brend i dizajn, koja primjenjuje strateški i analitički pristup u postizanju kreativnih dizajnerskih rješenja za brojne međunarodne klijente.
Radionice DiaWorks se realiziraju uz podršku USAID Projekta "Diaspora Invest", a interes za ove vrste aktivnosti prenosa znanja potvrđuje i 25 učesnika i učesnica iz sektora dizajna, razvoja biznisa, kulture i komunikacija, koji su uzeli učešće na današnjem događaju.
(FENA) D. V.