Magazin

Šta gosti najviše kradu u hotelima s četiri i pet zvjezdica?

MINHEN, 3. decembra (FENA) - Većina hotelskih gostiju smatra sapune, kesice šampone, olovke, kape za tuširanje... suvenirima koje imaju pravo da spakuju u svoj kofer pri povratku kući, ali ima i onih koji iz hotela odnose televizore, klavire, dušeke, pa čak i preparirane životinje.

To je pokazalo istraživanje njemačkog portala "Velnes Heven", veb vodiča za spa-hotele na osnovu ankete koja je sprovedena među 1.157 hotelijera o tome koji se predmeti najčešće kradu.

Istraživanje otkriva upadljivu razliku između "lopovskih manira" gostiju hotela sa četiri zvjezdice i onih koji odsjedaju u hotelima sa pet zvjezdica, navodi se u zaključcima istraživanja objavljenim danas na portalu "Velnes Heven"-a, prenosi Tanjug.

Ogromna većina gostiju krade peškire i bade-mantile možda kao stvari koje će im dobro doći za sljedeći spa-odmor, a u stopu ih prati krađa vješalica, olovaka i pribora za jelo.

Pored ovih "uobičajenih“ predmeta, registrovan je i niz bizarnih krađa koje ukazuju na živu maštu delikvenata.

Naime, gostima jednog berlinskog hotela je vjerovatno bilo potrebno izvjesno majstorsko umijeće kada su uspjeli da iz apartmana odnesu sanitarni čvor, odvodnu cijev, cio umivaonik, glavu tuša, hidromasažni tuš ili dasku za WC šolju, konstatuje portal.

Među sablažnjive slučajeve lopovluka spadaju i odnošenje velikog klavira iz lobija jednog hotela u Italiji, ili skidanje i odnošenje brojeva sa vrata hotelskih soba u Italiji.

U Francuskoj je jedan gost uhvaćen kako pokušava da ukrade prepariranu glavu vepra, koju je kasnije dobio kao trofej jer su njegovi prijatelji kupili od hotela ovaj dragocijeni komad i dali mu ga kao vjenčani poklon, dok su u jednom hotelu blizu Salzburga ukradene drvene klupe iz saune.
 
Kada je riječ o rang listi lopova razvrstanih po nacionalnosti, dobija se drugačija slika.

Ispostavilo se, na primjer, da njemački i britanski gosti u hotelima imaju prilično dosadne lopovske navike - pored peškira i ogrtača za kupanje, uglavnom se fokusiraju na "mažnjavanje" kozmetike i toaletnog pribora.

Za razliku od njih, Austrijanci su probirljiviji što se tiče rang liste poharane hotelske opreme jer su orijentisani na finije stvari kao što su posuđe i aparati za kafu. Čini se da žeđ za kafom ne mogu da utole.

Na meti Amerikanca su hotelski jastuci i baterije, dok Italijani više vole vinske čaše kao hotelski suvenir, a fenovi za kosu su omiljeni predmet krađe među gostima iz Švajcarske.

Francuzi, s druge strane, kradu na spektakularniji način: oni predstavljaju naciju koju uglavnom privlače televizori i daljinski upravljači. Hotelski gosti iz Holandije u svojim suvenirima traže prije svega praktičnu korist - njihovi favoriti su sijalice i i toaletni papir.

Istraživanje je takođe pokazalo značajne razlike kada su u pitanju krađe između gostiju hotela sa četiri i pet zvjezdica, pri čemu ovi potonji vole da "ponesu" sa sobom skupocjene predmete.

Anketirano je ukupno 634 menadžera hotela sa četiri zvjezdice i 523 iz hotela sa pet zvjezdica kako bi se utvrdile "lopovske" navike gostiju u zavisnosti od njihovog bogatstva. Kako se ispostavilo, izgleda da je moto  "pohlepa je dobra"  naročito uvriježen kod imućne klijentele hotela sa pet zvjezdica.

Naime, vjerovatnoća da će visokokvalitetni televizori biti ukradeni u hotelima sa pet zvjezdica je devet puta veća nego u onima sa četiri zvjezdice, a slično je i sa umjetničkim djelima koja su popularan predmet želje u luksuznim hotelima, gdje je vjerovatnoća njihove krađe 5,5 puta veća nego u onima s jednom zvjezdicom manje.

Tablet računari i dušeci takođe se mnogo češće kradu u hotelima sa pet zvjezdica.

Gosti hotela sa četiri zvjezdice zadovoljni su sa manje spektakularnim poklonima - tamo je "tražnja" za peškirima i vješalicama veća nego u hotelima sa 5 zvjezdica. Tipičan gost hotela sa četiri zvjezdice posebno voli praktične stvari kao što su baterije i daljinski upravljači, budući da je vjerovatnoća krađe tih predmeta 3,1 puta i 4,9 puta veća nego u hotelima sa pet zvjezdica, pokazuju rezultati istraživanja portala "Velnes Heven".

Sadržaj dostupan isključivo pretplatnicima FENA servisa. Za više informacija o načinu i uslovima korištenja servisa kontaktirajte marketing@fena.gov.ba.