25. oktobra/listopada 2019.g. u Beču (Austrija), Zlatan Velić, rukovodilac sektora članstva, u ime BIHAMK-a je primio ovogodišnju „Marketinšku nagradu FIA Regije I“ za uspješnu realizaciju projekta BIHAMK-ove digitalne prodaje.
Ovo izuzetno vrijedno međunarodno priznanje dodjeljuje se za najkvalitetniji projekat u oblasti marketinga koji je predstavljen u okviru „Radionice za marketing i menadžment FIA Regije I“ održane u Beču (Austrija). Svojom prezentacijom Zlatan Velić je učesnicima skupa na zanimljiv način približio BIHAMK-ov projekt korištenja Viber mobilne aplikacije kao digitalnog marketinškog kanala putem kojeg je BIHAMK u proteklom periodu uspješno realizirao nekoliko članskih kampanja. Prisutni delegati su bili impresionirani iznesenim statistikama koje su potvrdile da je u pojedinim članskim kampanjama, korištenjem ovog u Bosni i Hercegovini izuzetno popularnog digitalnog servisa, BIHAMK znao privući i preko 600 novih članova dnevno.
Marketinška nagrada FIA Regije I predstavlja potvrdu kvaliteta dugogodišnjeg zalaganja i izuzetnih rezultata koje BIHAMK ostvaruje na polju pružanja članskih usluga, a dodatni značaj ove međunarodne nagrade leži u činjenica da je dodijeljena BIHAMK-u nakon direktnog glasanja učesnika „Radionice za marketing i menadžment FIA Regije I“ među kojima su bili članovi uprava najvećih evropskih auto i touring klubova, te visoki zvaničnici Briselskog ureda FIA Regije I.
(FENA) E. F.