SARAJEVO, 7. juna (FENA) - Promocija knjige "Principi prodaje i pregovaranja", autora Selme Kadić-Maglajlić, Nikole Draškovića i Marije Tomašević Lišanin, održana je danas na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu.
Modernog i živopisnog dizajna, knjiga je koncipirana u 13 poglavlja koja obrađuju savremenu prodajnu tematiku.
Obogaćen brojnim praktičnim primjerima, ilustracijama i QR kodovima, taj univezitetski udžbenik predstavlja reprezentativan spoj svega bitnog u savremenoj prodajnoj teoriji i modernoj prodajnoj praksi, te uspješno zadovoljava potrebe šire publike, od studenata do menadžera i edukatora u raznim poslovnim oblastima.
Recenzentica i promotorica prof. dr. Melika Husić-Mehmedović rekla je da su QR kodovi doista inovacija u udžbenicima i još jedan način da autori približe tekst čitaocima i njihovim interesima.
- Knjiga Principi prodaje i pregovaranja nije samo udžbenik namijenjen studentima, već i izvrsno stručno štivo za praktičare prodaje ili jednostavno za sve zainteresirane za ovu bogatu i svakodnevno korisno vještinu - istakla je prof. dr. Husić-Mehmedović.
Izdavačka djelatnost Ekonomskog fakulteta do sada obuhvata više od 180 naslova, a ova knjiga predstavlja 32. izdanje iz oblasti marketinga, saopćeno je iz Ureda za odnose s javnošću Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.
(FENA) D. V.