Ekonomija     | 07.06.2019. 15:42 |

U Sarajevu predstavljena knjiga 'Principi prodaje i pregovaranja'

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 7. juna (FENA) - Promocija knjige "Principi prodaje i pregovaranja", autora Selme Kadić-Maglajlić, Nikole Draškovića i Marije Tomašević Lišanin, održana je danas na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu.

Modernog i živopisnog dizajna, knjiga je koncipirana u 13 poglavlja koja obrađuju savremenu prodajnu tematiku.

Obogaćen brojnim praktičnim primjerima, ilustracijama i QR kodovima, taj univezitetski udžbenik predstavlja reprezentativan spoj svega bitnog u savremenoj prodajnoj teoriji i modernoj prodajnoj praksi, te uspješno zadovoljava potrebe šire publike, od studenata do menadžera i edukatora u raznim poslovnim oblastima.

Recenzentica i promotorica prof. dr. Melika Husić-Mehmedović rekla je da su QR kodovi doista inovacija u udžbenicima i još jedan način da autori približe tekst čitaocima i njihovim interesima.

- Knjiga Principi prodaje i pregovaranja nije samo udžbenik namijenjen studentima, već i izvrsno stručno štivo za praktičare prodaje ili jednostavno za sve zainteresirane za ovu bogatu i svakodnevno korisno vještinu - istakla je prof. dr. Husić-Mehmedović.

Izdavačka djelatnost Ekonomskog fakulteta do sada obuhvata više od 180 naslova, a ova knjiga predstavlja 32. izdanje iz oblasti marketinga, saopćeno je iz Ureda za odnose s javnošću Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.

 

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

'Sakupljač sjenki' autora Samira Deumića predstavljen na Sajmu knjiga u Sarajevu

‘Ganganet’ virtualno promovira kulturu Hercegovine

Promocija knjige 'Osnove zdravstvene njege' Ivone Ljevak

Promo

M:tel: Aktivirajte m:tel uslugu i uzmite 5 GB mobilnog interneta

Prenesi broj u m:tel i uzmi 100 GB bonusa!

HT Eronet predstavlja nove Samsungove uređaje A serije