Ekonomija     | 31.05.2019. 15:27 |

Gheorghiu: U oglašavanju posebno važno preuzimanje rizika

FENA Muhamed Hadžibegić

SARAJEVO, 31. maja (FENA) - Nagrađivani kreativni direktor Mihnea Gheorghiu rekao je na predavanju koje je održao danas na 9. Branding konferenciji u Sarajevu da je za njega preuzimanje rizika u oglašavanju posebno važno, jer sigurnost ne daje rezultate u današnjem svijetu koji se bori za pažnju.

Istakao je kako  je uvjeren da je danas najbolje vrijeme za živjeti, jer je sve moguće i čime god se želimo  baviti postoje načini da se stupi u kontakt s pravim ljudima za to.

- Ono što privlači najviše pažnje danas je panika, pa mnogi mediji žrtvuju istinu za pažnju, zatim skandali, zabava i oglašavanje. Zbog toga ja nastojim da zabavu što više približim oglašavanju jer sam svjestan da ničim što uradim neću riješiti nečiji životni problem, ali im mogu pružiti kratak predah od problema - istakao je Gheorghiu.

Naveo je da ljudi zaista ne vjeruju brendovima, zbog čega je posebno bitno znati zanat u oglašavanju kako bi se dobila pažnja javnosti koja je krajnji cilj oglašavanja.

Gheorghiu je dodao da je saradnja druga najvažnija stvar jer je velike stvari nemoguće uraditi samostalno, a potom dobra priča koja će zaokupiti pažnju javnosti bez obzira u kojem je formatu.

Naredna stvar koju je istakao je hrabrost da se upustimo u realizaciju svojih ideja, iako smatra da je strah neopravdan jer se kampanje koje loše prođu brzo zaborave.

- Također, posebno je važna dosljednost, čak i kada pogriješite trebate biti dosljedni dok ne pronađete pravi način - naglasio je Gheorghiu.

Gheorghiu se marketingom počeo baviti sa 19 godina. Radio je u najvećim agencijama poput Leo Burnett Toronto, Dentsu New York, 360i, Young & Rubicam i mnogim drugim, te sa brendovima poput Mattel, P&G, Bacardi, Land Rover, Virgin Atlantic, MTV i Oreo.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Otvorene prijave za ovogodišnje takmičenje Young Lions BiH - jedinstvena prilika za mlade kreativce

Otvorene prijave za ovogodišnje takmičenje Young Lions BiH - jedinstvena prilika za mlade kreativce

Brending konferencija ove godine online BK Week

Promo

ASA Banka predstavlja stambeni kredit uz fleksibilnu otplatu: Ratu skroji kako ti stoji!

M:tel: Svjetski dan telekomunikacija i informacijsko društva - Digitalne inovacije za održivi razvoj

MTEL: Panel-diskusija u okviru kampanje 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu' u Tuzli